“Heel goed”

Geclassificeerd als nr. 6 van 12 Restaurants in Koudekerke
Dineropties: Buffet, Bezorgen
Dineropties: Buffet, Bezorgen
21 maart 2020 beoordeeld

We hebben telefonisch eten besteld en afgehaald. Goed warm. We kregen hele grote porties. Het was erg smaakvol, erg lekker
Prima gegeten.

Datum van bezoek: maart 2020

8 december 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima eten. Hetvbuffetvwas gesloten omdat het niet druk was. Mocht je van een kaart bestellen voor de kosten van het buffet. Prima

Datum van bezoek: december 2019
29 oktober 2019 beoordeeld

Wij hebben met twee personen op een doordeweekse dag dit restaurant bezocht. Het interieur is sfeervol en je wordt bediend door bijzonder attent en vriendelijk personeel. Het uitgebreide buffet was voortreffelijk van smaak. Het wokken is hier tot ware kunst verheven; zeer gevarieerd en verfijnd van smaak. Hulde!
Wij komen zeker nog eens terug.

Datum van bezoek: oktober 2019
10 september 2019 beoordeeld

Parkeren in de straat is niet zo groot. Grote porties tegen aanvaardbare prijzen. Vriendelijk befiening

Datum van bezoek: juli 2019
30 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Je kan wokken of bakplaat of van het buffet eten pakken lekker eten voor een schappelijke prijs.
Waarvan een veel zondige keus is.

Datum van bezoek: juli 2019

Reizigers die Aziatisch Restaurant/ Wok Oriental Garden bekeken, bekeken ook

In Aziatisch Restaurant/ Wok Oriental Garden geweest? Deel je ervaringen!