Voyager45642987616

7. goede bedden en groot gezellig extra raam

Negatief
1. kleine badkamer
2. slechts 1 leeslamp en die scheen alleen maar naar de grond
3. restaurant : dure huiswijn + geen klein hapje bij aperitief + eten werd al gebracht terwijl wij nog aan aperitief zaten
Datum van verblijf: maart 2024
Kamertip: Prijzen drank restaurant goed bekijken
Reistype: Bezocht met een partner
4,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
5,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenService
Is er een probleem met deze beoordeling?
2.5 km van Strandhotel Westduin
  • Booking.com
3.4 km van Strandhotel Westduin
Meer hotels in Koudekerke bekijken
Beoordeeld op 22 februari 2024 via mobiele applicatie

We hadden een arrangement geboekt met 1 x een driegangen diner nadat we online de menukaart hadden bekeken. Nu bleek echter dat ons driegangen niet van de officiële menukaart te zijn maar van een separaat vereenvoudigde kaart met minder mogelijkheden. Helaas was dit bij het boeken niet gemeld. Ook de versgeperste sinaasappelsap wordt door de machine voor 50% verdund met water. Deze twee zaken laten voor ons toch nare ervaring achter.

Datum van verblijf: februari 2024
Beoordeeld op 20 oktober 2023

Veels te duur hotel, enige pluspunt is de ligging, gratis parkeren en het ontbijt. Eten in restaurant stelt helemaal niks voor. Kamer (landzijde) is erg kneuterig met een balkon met uitzicht over het platdak met airco-units. Voor ons niet meer...

Datum van verblijf: oktober 2023
Beoordeeld op 19 september 2023

Mooi gelegen hotel met zeer goede bedden. Vriendelijk personeel zowel aan de balie, de bar, het restaurant als de mensen van het onderhoud
Het 3 gangendiner in het restaurant is zeer verzorgd en heel lekker

Kamertip: Kies voor het 3 gangendiner
Datum van verblijf: september 2023
Beoordeeld op 15 september 2023

We verbleven in dit hotel met het Sunday Funday arrangement en kregen zeker waar voor ons geld. Het hotel is leuk gelegen. Je steekt de duin over en je bent meteen op het mooie strand. Het hotel is gezellig ingericht en de compacte kamers zijn aangenaam en comfortabel. Goede bedden en een heerlijke douche!
We genoten van een 3-gangen diner in restaurant “bij Jules”. De bediening was vriendelijk, maar wat chaotisch (aperitief kwam pas na het voorgerecht). Het eten was heerlijk! Ook het ontbijtbuffet bood veel keuze en de verse sinaasappelsap was zeker een pluspunt!

Datum van verblijf: september 2023
Beoordeeld op 15 augustus 2023 via mobiele applicatie

Leuk hotel vlakbij strand
Zeer nette kamers en alles aanwezig
Hadden een kamer op gelijkvloers nr 26 met schuin zicht op de duinen vanop ons terras
Zeer lekker en Zeer uitgebreid ontbijt

Enige grote minpunt wij kwamen aan rond de middag en bij inchecken wilden wij reserveren voor dinner en kregen te horen dat alles was volzet !
Ik vond dat hotelgasten op de eerste plaats moeten kunnen eten in hotel en een aperitief en een glaasje wijn moeten kunnen nuttigen bij de maaltijd
Wij zijn dan maar op zoek gegaan om elders iets te gaan eten en konden lekker eten in restaurant van hotel Zeeuws licht
Jammer dat bij een heerlijke menu geen aperitief en een glaasje wijn mag gedronken worden want wij moesten met de wagen nog terug naar ons hotel!!!

Datum van verblijf: augustus 2023