“Lang wachten op matig eten.”
Beoordeling van Blur

Blur
Geclassificeerd als nr. 12 van 12 Restaurants in Koudekerke
5 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Reserveren was niet nodig zei de jongen om 17u op het terras. Toen we om 20u terugkwamen was er tot onze ergernis geen tafel vrij.... Tsja dat wachten duurde gelukkig niet heel lang, dit in tegenstelling tot het eten wat we besteld hadden. Ruim een uur op een paar matige pizza's en een kipsaté moeten wachten. Uiteindelijk de drankjes ivm de lange wachttijd niet hoeven afrekenen.

Datum van bezoek: augustus 2020

28 juli 2020 beoordeeld

Saté en sliptongen waren lekker, de spareribs niet vers. De bediening erg arrogant en onaardig. Toen wij ons hoofdgerecht hadden gekregen gaf de ober aan dat als we meer frietjes wilde, we dit aan konden geven. Echter was het zo weinig en zijn we zelf nieuwe friet gaan vragen. Deze friet kwam helaas toen wij onze hoofdgerechten al op hadden, ober gaf aan dat het niet sneller kon. De rekening gevraagd en hierop stond €4,50 berekend voor de friet. Wij hebben betaald en aan de ober gevraagd waarom de friet erop stond terwijl wij deze na het hoofdgerecht kregen. Zijn antwoord was; ik kan niet toveren en had het druk met m’n werk.
Hier maar bij gelaten en bij weggaan werd er niets meer gezegd.
Je zit hier super gezellig alleen jammer dat je zo als gast wordt behandeld.

25 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

In dit allround restaurant vanavond geweest en werden goed ontvangen door zeer vriendelijke jonge serveerster.
Lekker gegeten en warm op terras gezeten.

18 juli 2020 beoordeeld

Kom al mijn hele leven op Walcheren en Dishoek is top, locatie van dit restaurant ook. Wat we vanavond echter hebben mee gemaakt in restaurant Blur is ongekend. De bediening, vooral een dame met een zwarte lange vlecht, is ronduit brutaal en ongeïnteresseerd in haar klanten. Allereerst ging de bestelling van drankjes steeds mis en komt niet tegelijk. Hygiëne hebben ze niet van gehoord, afstand houden en regels in acht houden rondom Corona al helemaal niet. Op mijn vraag, nadat de bediening nog net niet bij je op schoot gaat zitten, of ze wat meer afstand kunnen houden was haar antwoord dat we beter niet naar Zeeland hadden kunnen komen wanneer we ons daar druk over maken. Wanneer je hygiëne belangrijk vindt en een gezellige sfeer zoekt is dit zeker niet the place to be. Wij zijn na de drankjes afgehaakt. Nooit meer!

18 juli 2020 beoordeeld

Wij komen al jaren in Zeeland met veel plezier. Deze zomer in Dishoek. We gingen uit eten bij Blur met ons zessen. Daar loopt het personeel tegen je aan, wijnflessen worden met onvoldoende voorzorg geschonken en toen we er iets van zeiden was de reactie van een wat oudere mevrouw met donker haar, dat je niet naar Zeeland moet komen als je voorzichtig wilt zijn met Corona. Ze ging ook nog even door waarna we hebben besloten om weg te gaan na ons aperitief. Ik dacht dat Zeeland blij was met toeristen, nou niet bij Blur.

Datum van bezoek: juli 2020

Reizigers die Blur bekeken, bekeken ook

In Blur geweest? Deel je ervaringen!