“Lekker wild diner”

Hof van Herstal
Geclassificeerd als nr. 1 van 30 Restaurants in Echt
Keukens: Nederlands
13 november 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke wildavond in leuke ambiance. Goede prijs kwaliteit verhouding en heerlijke gerechten. Wildavond is een aanrader !

Datum van bezoek: november 2023

3 augustus 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit is klassiek ingericht Restaurant en ook de gerechten zijn vrij klassiek maar goed op smaak.
Gezien ik graag een alcohol vrij aperitief drink werd er een mocktail gemaakt die smaakte prima.
De langoustines met salade was prima van smaak de dressing vond ik persoonlijk wat minder.
De coquilles waar perfect gebakken met verse spinazie en heerlijke champagne saus. Hoofdgerecht reehaasje was ook perfect gebakken klassiek met peertje erbij en zelfgemaakte croquettes.
Alles vers bereid , we zagen dat ze buiten gevogelte aan het plukken waren dus hoe vers wil je het hebben .
Ook de crème brûlée was top van smaak mede door eigen scharreleitjes.
Dit is geen hip restaurant maar wel alles vers en een eerlijke keuken wat we enorm waarderen.

Datum van bezoek: augustus 2023
30 juli 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi klassiek restaurant in een prachtig pand. In het begin verliep alles nog een beetje stijfjes, maar zodra de kok persoonlijk aan tafel kwam was het ijs gebroken. Heerlijk gegeten, kok Martin slacht zijn wild en lam zelf en dat proef je! Geen poespas, lekker klassiek uit eten.

Datum van bezoek: juli 2023
29 mei 2023 beoordeeld

Geen snelle zakenlunch mogelijk - een gemiste kans dichtbij het industrieterrein in Echt. Enkel een hoofdgerecht kiezen werd helaas ook niet gewaardeerd, en dat was duidelijk merkbaar.

Datum van bezoek: mei 2023
21 april 2023 beoordeeld

Met een zakelijk gezelschap aan een grote ronde tafel genoten van een gastronomisch diner. Fantastische ontvangst en bediening. Heerlijk gegeten. Een veelvoud aan eerlijke gerechten, niet ingewikkeld maar gewoon kwalitatief ontzettend lekker.

Datum van bezoek: april 2023

Reizigers die Hof van Herstal bekeken, bekeken ook

In Hof van Herstal geweest? Deel je ervaringen!