“Lunchen”

Il Caminetto
Geclassificeerd als nr. 4 van 30 Restaurants in Echt
Keukens: Italiaans
15 augustus 2020 beoordeeld

Vanmiddag geluncht bij Caminetto ik had Tagliatelle agli scampi een waardig gerecht, smaakte super scampi perfect gegaard. Mijn vrouw had en broodje tonijn mooi gegarneerd en goed van smaak. Komen zeker nog terug om meer te proeven.
Marga en Ben

Datum van bezoek: augustus 2020

5 augustus 2020 beoordeeld

Ongedwongen sfeer en authentiek Italiaans eten. Een uitgebreide menukaart waarbij toch ieder gerecht de aandacht krijgt die het verdient. Zeker een aanrader als je in de buurt bent.

Datum van bezoek: augustus 2020
23 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekkere Italiaan! Lekker gegeten, vlotte bediening. Heerlijke st. jacobschelpen. Kids ook zeer enthousiast over de pizza’s

Datum van bezoek: juli 2020
14 juni 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Na heerlijk te hebben genoten van de zon, op zoek gegaan naar een goede Italiaan tussen Roermond en Elsloo. Via Tripadvisor hier beland. We hadden de laatste plek buiten. Vriendelijk personeel. We hadden als voorgerechten de cozze alla marinara, beetje pikant. Heerlijk, zo lekker vind je ze alleen in Italie; en vitello tonnato. Ook dat was erg lekker. Alleen mijn moeder maakt het lekkerder ;-).
Als hoofdgerecht hadden we zalm met zaffraansaus en coquilles. Beide heerlijk.
We hadden een Pinot Grigio erbij. Jammer dat ze geen hogere kwaliteit aan witte wijn hebben bv een Falaghina of een Greco di Tufo, dit zou het helemaal afmaken.
We komen zeker terug.

Datum van bezoek: juni 2020
26 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Door een ongeval op en wegafuiting van de A2 was onze thuisreis zwaar vertraagd. Op goed geluk in Echt bij een Italiaans restaurant voor de deur geparkeerd. Alle tafels waren eigenlijk gereserveerd, maar het zou allemaal lukken als we binnen het uur weer weg waren. Het is gelukt - en hoe! Vriendelijke bediening die snel was, maar toch de tijd nam. Er was zelfs ruimte voor een broodje met kruidenboter. De gerechten (pizza, spaghetti en tagliatelle) smaakten prima en na 55 minuten konden wij rustig onze reis weer vervolgen - helemaal blij door deze perfect getimede gastvrijheid. Hier komen we zeker nog een keer terug wanneer we de tijd hebben!

Datum van bezoek: februari 2020

Reizigers die Il Caminetto bekeken, bekeken ook

Dilsen-Stokkem, Limburg Province

In Il Caminetto geweest? Deel je ervaringen!