“Vers, uitstekende bediening en sfeer”
Beoordeling van Echt Genieten

Echt Genieten
Geclassificeerd als nr. 3 van 30 Restaurants in Echt
15 juni 2020 beoordeeld

Wij waren een weekendje in Echt en hebben hier geluncht. Meteen viel op de spontane en professionele bediening en de fijne sfeer. Kaart met voldoende keus en moderne, frisse gerechten naast een aantal meer bourgondische opties (je bent natuurlijk niet zomaar in Limburg). Diamanthaas met truffelsaus was excellent, perfect gebakken. Mijn vrouw had een fijne vegetarisch gerecht met groenteballetjes dat haar positief had verrast! Prijs kwaliteit prima, bezorging uitstekend, absoluut een aanrader voor een goede lunch in de plaats Echt.

Datum van bezoek: juni 2020

6 november 2019 beoordeeld

lekker gegeten, bediening oké en, in tweede instantie, ook duidelijk wat wel en niet glutenvrij was. prijs/kwaliteit helemaal in orde.

Datum van bezoek: november 2019
9 oktober 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Welkom geheten door onze gastvrouw Maria. Gestart met een glaasje water en olijven om onze keuze te gaan maken. Beide bestellen een voorgerecht. Men kan spreken van over een “flinke” plank met allerlei lekkers. Vervolgens de hamburger gekozen echter was dit niet zoals ik gehoopt had. Een vreemde dressing/saus maakte de burger wat te sjiek. Ook dit hoort er helaas bij. Verder heerlijk gegeten, leuke sfeer en zeker een tip om te gaan bezoeken.

Merci.

Datum van bezoek: oktober 2019
21 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijke bediening en heerlijke lunchgerechten! We hadden de clubsandwich, wrap, LA Beefburger en Poke Bowl! 👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻
Blijft een toprestaurant ! Wij komen zeker terug!!!

Datum van bezoek: september 2019
8 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke zaak , klein doch netjes , vriendelijke en vlotte bediening !

Keuzemenu drie gangen proeverij gedaan .

Voorgerechtjes , carpacio , redelijk te noemen , iets te veel geschaafd kaas erbij , en een apart soort notenschijfjes .
Garnalenkroket , geen garnaal geproefd

En coctail met vruchtjes en rivierkreeftjes , weinig smaakvolle rivierkreeftjes ,

Hoofdgerecht

Biefstukje met div groenten en frietjes

Vlees was heerlijk en voldoende..

Dame blanche viel tegen , chocola was niet warm , te veel choco crunch en slecht ijs ,,

Prijs kwaliteit staat goed in verhouding

Datum van bezoek: september 2019

Reizigers die Echt Genieten bekeken, bekeken ook

In Echt Genieten geweest? Deel je ervaringen!