“Geweldige avond ”
Beoordeling van Entree 1863

Entree 1863
Geclassificeerd als nr. 10 van 76 Restaurants in Doetinchem
5 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Geweldige sfeer, goed en vernieuwend eten en echt top service! Afgelopen zaterdag met 6 personen bezocht en een geweldige avond gehad!

Datum van bezoek: augustus 2020

17 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke avond(en) gehad
Tweemaal in een week gegeten in deze mooie zaak

Zeer vriendelijke bediening, goede kennis van wijnen en de gerechten

Mooie inrichting, sjiek maar toch toegankelijk

Coquilles zijn een aanrader!

Datum van bezoek: juli 2020
26 juni 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Totaal geen ervaring met dit restaurant,wel eerst tripadvisor geraad ploegt. Een mooi prachtig en statig gebouw net aan de stadsrand. Ëen zeer vriendelijk en professioneel ontvangst , mooi verzorgd tafeltje dat buiten in de schaduw voor ons klaar stond. Een prachtige uitgekozen menukaart. Wij kozen voor oesters en een garnalen bisque en zeetong. Heerlijk was dat. Een bijpassende witte Macon wijn sloot het geheel af. Wij komen hier nog terug.

Datum van bezoek: juni 2020
14 maart 2020 beoordeeld

prachtig opgemaakte borden en waarbij het eten zeer verfijnd van smaak is. Heb zo smaakvol gegeten.
Men wil het de klant echt naar het zin maken. Ik vond iets erg lekker, in een volgend gerecht had de kok het voor mij nog eens op een andere manier bijgevoegd.
Goede uitleg en advies van wijnen.

Datum van bezoek: maart 2020
26 januari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

wat een heerlijk restaurant waar je kunt kiezen tussen a la card, een leergangen menu en 5 kleine gerechten met bijbehorend wijn arrangement. wij kozen voor het laatste. Allereerst de complimenten voor de fijne bediening. niet te aanwezig, voldoende informerend en met voldoende kennis. timing uitstekend! gerechtjes leuk opgemaakt en fijne smaken. afwisselend vis en vlees. e rauwe smaakvolle tartaar (variatie op steak hachee maar zonder het nutteloze ei) met rettich details. kabeljauw, zachtgegaard kalf. allemaal prachtige gerechtjes. sfeer is luxe maar niet over de top. goede plek voor een heerlijke avond.

Datum van bezoek: januari 2020

Reizigers die Entree 1863 bekeken, bekeken ook

In Entree 1863 geweest? Deel je ervaringen!