“vaak geimiteerd nooit geëvenaard”
Beoordeling van Gringo's

Gringo's
Geclassificeerd als nr. 3 van 65 Restaurants in Doetinchem
Keukens: Mexicaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
13 juni 2016 beoordeeld

wat een beleving blijft dit toch om hier te borrelen en te eten, van het kleine zaakje van meer dan 20 jaar geleden tot deze mexicaanse enclave in het centrum van Doetinchem, ten en bediening prima we komen snel weer terug

8 juni 2016 beoordeeld

In mei heerlijk buiten op het terras gegeten. Uitgebreide kaart voor ieder wat wils. Sfeer is op en top en de bediening was ook super!

1 juni 2016 beoordeeld

Het was al weer even geleden dat wij hier gegeten hebben. Aangezien wij iemand in Didam moesten oppikken, was het een goede aanleiding om hier te gaan eten. De kaart bood veel keuze waardoor het kiezen best last was :o). Vooraf wat brood en worst met z'n 3en. De drankjes lieten op zich wachten maar na een kwartier kwam het dan ook op tafel. De hoofdgerechten waren goed op smaak. Alleen jammer dat de Iberico ribfingers t.o.v, de prijs best karig waren. Een dessert werd dit keer overgeslagen. Wij komen zeker terug!

29 mei 2016 beoordeeld

Wanneer je niet gereserveerd hebt is het moeilijk om een tafeltje te vinden op een zondagmiddag/avond

24 mei 2016 beoordeeld

Wanneer je Gringo's binnenstapt merk je meteen dat je in een bijzonder restaurant bent. Alles is Mexicaans ingericht en ook de muziek maakt het helemaal af. Het eten is erg goed, bediening prima en hier kun je gerust de gehele avond verblijven! Erg sfeervol!

Reizigers die Gringo's bekeken, bekeken ook

Doetinchem, Gelderland
Doetinchem, Gelderland

In Gringo's geweest? Deel je ervaringen!