Beoordeeld op 12 maart 2020

We hebben inmiddels al een paar keer hier geluncht en gedineerd en dat doe je niet als het tegenvalt, zeker in de zomer op het het terras is een aanrader.
het eten zijn vaak streekproducten en prima berijd.
Ook de wijnkaart was prima in orde.
Over het hotel heb ik geen mening omdat we er nooit hebben geslapen.

Datum van verblijf: november 2019
Receptie-HVR, Front Office van Villa Ruimzicht, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 april 2020

Hartelijk dank voor uw leuke review!

Dat waarderen wij enorm.

Graag heet onze keukenbrigade en haar team u weer van harte welkom.

Beoordeeld op 11 maart 2020 via mobiele applicatie

Wat een mooi pand! Wij hadden de romantische kamer geboekt. Grote kamer met vide en een bubbelbad midden in de kamer. Min punt is wel dat er geen aparte douche is. Je moet dus zittend in bad eventueel douchen. Advies wat wij hebben gegeven is om badjassen neer te hangen want is best fris als je uit bad komt en naar boven moet lopen. Tevens het gemis van koffie/thee faciliteiten op de kamer. En TV kijken kon alleen op een niet zo comfortabele bank en niet vanuit bed( terwijl aansluitingen ed aanwezig zijn).
Ontbijt was super!

Datum van verblijf: maart 2020

Hartelijk dank voor uw review.

Dat waarderen wij enorm!

Wij zullen uw commentaar zeker meenemen in onze verbeterpunten.

Graag heten wij u weer een andere keer welkom in de Villa!

Beoordeeld op 7 maart 2020

Omdat onze toegewezen kamer niet aan onze verwachtingen voldeed kregen wij schitterende alternatief aangeboden. Deze was werkelijk fantastisch. Heerlijk genoten van een paar dagen er tussen uit. Twee maal gegeten in het hotel. Dit is dineren op top niveau. Personeel zeer vriendelijk en gastvrij. Men doet er alles aan om het hun gasten naar de zin te maken.

Datum van verblijf: februari 2020

Hartelijk dank voor uw mooie review!

Dat waarderen wij zeer.

Graag heten wij u weer van harte welkom in de Villa!

Beoordeeld op 29 februari 2020

We hebben 3 heerlijke dagen doorgebracht in dit prachtige hotel.
Personeel was erg vriendelijk en behulpzaam en hadden een persoonlijke manier van benaderen.
Kamers ruim en het zag er schoon en gezellig uit.

Heerlijke louche voor een kopje koffie of een glaasje.
Zowel in het restaurant als in bits and bites gegeten
Erg smakelijk met een prima wijn arrangement.
Leuk allemaal streekproducten die op en smaakvolle en creatieve manier zijn verwerkt tot culinaire gerechten.
Chapeau voor de keuken.

Ontbijtvonden we heerlijk maar in verhouding tot andere hotels wat aan de prijzige kant.
Service was ook weer prima en ook een mooie variatie van weer streekproducten van de bakker, jam, kazen, een mooi uitgebreid buffet.

Als dit alles is wat we op te merken hadden kan ik mededelen dat we daar wel overheen konden stappen.

De omgeving is ook fantastisch met mooie wandel - en fietsroutes en leuke plaatsjes om te bezoeken.

We komen hier graag nog eens terug en bevelen het ook zeer zeker aan!

Datum van verblijf: februari 2020
Receptie-HVR, Front Office van Villa Ruimzicht, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 maart 2020

Wat vinden wij dat fijn te horen dat u zo heeft genoten van de Villa en haar personeel!

Dank u wel voor deze mooie review!

Wij zullen uw opmerkingen meenemen in onze verbeterpunten.

Graag zien wij u weer eens terug in ons hotel.

Beoordeeld op 23 februari 2020

Zeer goed hotel,lekker gegeten verschillende gerechtjes was zeer goed.Vriendelijk personeel als er iets niet goed was wilde men dit direct verbeteren . bediening zowel s avonds als s morgens zeer vriendelijk.Bedankt ook aan de ontbijtjuffrouw voor de lekkere eitjes.

Datum van verblijf: februari 2020

Hartelijk dank voor uw fijne review!

Graag zien wij u weer eens terug in de Villa.