“Van oudsher een bekende pleisterplaats”

Wegrestaurant Frans op den Bult
Geclassificeerd als nr. 2 van 4 Restaurants in Deurningen
16 maart 2020 beoordeeld

Al jaren bekend, en nu na dat de verbouwingen aan de parkeerplaats gereed zijn, is het voor ons truckers ook prettig om hier van de parkeerplaats weg te komen zonder de weg te blokkeren.
Het eten is er niet goedkoper op geworden, maar de porties zijn dan ook aan de xxl kant en dat maakt veel goed, de douche's zijn toppie en altijd een tasje met een handdoek aan de kapstok erbij, geweldig!! eten is zoals bij moeders thuis!!

Datum van bezoek: februari 2020

9 maart 2020 beoordeeld

Wij hadden hier een feestje en hebben goed gegeten. Het buffet was goed verzorgd. Personeel erg vriendelijk. Niet al het eten vond ik heel bijzonder.

Datum van bezoek: januari 2020
29 februari 2020 beoordeeld

ruime keuze in goede, stevige hap. Goede biefstuk ( in 2 verschillende maten verkrijgbaar) koelt helaas iets te snel af op koud bord.

Datum van bezoek: februari 2020
8 februari 2020 beoordeeld

Wanneer ik rond dinertijd de grens overrij na een zakenreis in Noord- of Oostduitsland ga ik hier even eten. Vlotte bediening. Biinen no-time staat je drankje op tafel. qua eten genoeg keus. Eenvoudig maar eerlijk eten en smaakt altijd goed.

Datum van bezoek: juni 2019
7 januari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Even gestopt voor een cappuccino.......waren we maar doorgereden.
Warme melk met in de verte de smaak van een koffieboon die er misschien naast gelegen heeft tijdens het klaarmaken.
Een chauffeursrestaurant onwaardig naar mijn mening.
Advies: neem een barista in dienst én koop goede apparatuur.

Datum van bezoek: december 2019

Reizigers die Wegrestaurant Frans op den Bult bekeken, bekeken ook

Gronau, Noord-Rijnland-Westfalen
Oldenzaal, Overijssel

In Wegrestaurant Frans op den Bult geweest? Deel je ervaringen!