Beoordeeld op 7 september 2019 via mobiele applicatie

Van ontvangst tot afscheid tot in de puntjes verzorgd. Gastvrije Leon en zijn vrouw zorgen ervoor dat je een zéér aangenaam verblijf hebt. Kamer voorzien van alle gemakken, daarnaast is Leon een prima chef! Zowel diner als ontbijt was perfect, je komt niets te kort. Het is leuk om andere gasten aan tafel te leren kennen. Heb je weer eens andere gesprekken! Héél leuk!

Datum van verblijf: september 2019
chambrebiobeesel, Eigenaar van Chambre d'Hotes Beesel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 september 2019

We zijn blij dat het u zoe goed bevallen is. Dank voor u review.

Beoordeeld op 28 mei 2017 via mobiele applicatie

Dit stel heeft hun eigen B&B. Omdat wij op doorreis waren verbleven we hier 1 nacht. In dit B&B kan je tot half 12 's nachts inchecken. De kamers zijn erg groot. Wij hadden een kamer met een gedeelde badkamer maar dit was prima. Het ontbijt was erg goed verzorgd. Voor ieder wat wils. Mocht in je in de buurt van Venlo zijn en hier een slaapplaats willen hebben dan raad ik je deze zeker aan.

Datum van verblijf: mei 2017
Beoordeeld op 16 april 2017

Wij hadden gekozen voor het arrangement. Dit was volledig in orde Mooie nette kamer met alles erop en eraan, warm onthaal, het ontbijt was zeer lekker alsook het 3 gangen menu (inbegrepen in het arrangement) Top arrangement voor deze prijs. Ideaal gelegen om te gaan shoppen naar Roermond en/of een leuke tocht te maken met de fiets. Je kan zelf fietsen en routekaarten regelen met de gastheer. Zeker proeven : de drakenknotsen en chocoladelikeur die door de gastheer zelf gemaakt worden.

Datum van verblijf: april 2017
Beoordeeld op 13 april 2017

Kraaknet, ruime kamer met leuke accessoires ( die allemaal te koop zijn voor een klein prijsje ), goed ingericht. Goede matrassen. Gedeelde badkamer, maar daar hadden we geen last van. Ontbijt ook zeer verzorgd met alle keuze zoals een ontbijtbuffet in een sterrenrestaurant. We waren dan ook eigenlijk verbaasd dat we voor deze prijs dergelijke klasse kregen. Vriendelijke ontvangst. Verzorgd tot in de puntjes, tot en met een muntje en een paaseitje op de kamer ! De plankenvloer in de gang kraakt wel wat, dus je kan volgen wanneer iemand anders in de gang loopt.

Datum van verblijf: april 2017
Beoordeeld op 20 januari 2017 via mobiele applicatie

Bij aankomst werden we vriendelijk ontvangen. De kamer stond netjes klaar en alles is voorzien.
We hebben diner genomen voor ong €15,- pp; voor en hoofdgerecht. De eigenaar heeft dit enorm lekker klaar gemaakt.
Het ontbijt was basic, maar gezien de relatief lage prijs van de b&b zeker ok.
Voor ons was het wel even wennen; deze b&b is écht bij de mensen thuis.
Kamer + ontbijt + diner = €90,-

Datum van verblijf: januari 2017