“PFFFF...”

Restaurant de Bongerd
Geclassificeerd als nr. 2 van 4 Restaurants in Beesel
Keukens: Internationaal
16 maart 2020 beoordeeld

We werden bediend door iemand die het verschil neit kende tussen prosecco en kirr royale. Daarna had ik een verkeerde saus bij mijn roodbaarsfilet en die was verschrikkelijk droog en vol met graten. Toen ik er iets van zei werd het zenuwachtig weggelachen.
We hebben afgerekend en we zijn in het etablissement rechtover ons dessert gaan nuttigen.

8 maart 2020 beoordeeld

Lekkere high tea van half 3 tot 6. Gezellige sfeer, vriendelijke bediening. Heerlijke versnaperingen. Er hadden een paar scoons bij gekund.

6 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben met zijn vieren met een Wow Deal een Hightea gedaan. Het is ons heel goed bevallen. Lekker glaasje Prosecco om te beginnen en daarna een heerlijke verse tomatensoep. De warme hapjes, de sandwiches en het zoete gedeelte waren allemaal prima. Vriendelijke bediening van zowel de restaurantmedewerker als de chef kok. Kleine tips om het te vervolmaken: clotted Cream bij de scones en verse (losse) thee ipv de (overigens lekkere) theezakjes.

15 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Bezocht om wat te eten en drinken. Een maaltijdsalade gekozen. Driemaal waarvan twee maaltijdsalades met ossehaaspuntjes en eenmaal kip. De ossehaaspuntjes waren doorregen met pezen en het was geen ossehaas. Ook de kipstukjes hadden vet. Dus prijs kwaliteit verhouding onder de maat. Toen we dit aangaven kregen we te horen dat je dit niet aan de buitenkant kunt zien en werd de feed back gebagatelliseerd. Kortom geen klantgerichte instelling. Hier stoppen we niet meer.

Datum van bezoek: september 2019
11 augustus 2019 beoordeeld

Al voor de 4e keer gebruik gemaakt van een deal om met gezin gebruik te maken van een high wine/beer. Alle keren netjes ontvangen en prima uitleg over de wijn/bier. In de Bongerd kun je gezellig zitten in de overdekte binnenplaats.
Tip: kijk met warm weer goed waar je gaat zitten want onder dat glas wordt het met de warmte gloeiend heet. Je kunt dan beter gewoon buiten zitten of naar binnen gaan.
Doet verder niets af aan het uitstekende verzorging van de deal. Volgend jaar komen we zeker weer terug.

Datum van bezoek: augustus 2019

Reizigers die Restaurant de Bongerd bekeken, bekeken ook

In Restaurant de Bongerd geweest? Deel je ervaringen!