Grand Hotel Baia Verde
Prijzen weergeven
Houd je van besparen? We doorzoeken tot 200 websites voor de laagste prijzen
  • Gratis parkeren
4 Spa Resort Hotel(Aci Castello)
Hotel Nettuno(Catania)
  • Inclusief ontbijt
  • Roomservice
  • Restaurant
Hotel Cristal(Acitrezza)
26 augustus 2017 beoordeeld

In juli hier een week verbleven. Heerlijk en schoon hotel. Mooie kamers met heerlijke bedden. Prachtig uitzicht en goede verzorging. Zwemmen in zee vanaf de rotsen waar je ook heerlijk kunt zonnen. Groot zwembad. Niets op aan te merken!

• Verbleef: juli 2017, reisde met familie
3 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

mooi hotel en een schitterende kamer. schoon, fris en vriendelijke bediening. het zwembad is groot en schoon. de verdieping om laag aan de zee is een fijne aanvulling. je ligt er heerlijk rustig.het ontbijt is goed en uitgebreid. het enige kritische punt zijn de hoge prijzen van eten en drinken. voor een broodje betaal je €8 terwijl je hetzelfde broodje iets verder in de straat voor €3,50'hebt. ik ben zeker geen pin maar dat verschil is te groot.

Verbleef: september 2016, reisde met een partner
12 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Slecht niet doen voor zo veel geld
Had door telefoon prijs afspraak gemaakt
Bij aankomst met gezin werd t dubbele gevraagd

Vergane glorie

1970

Ouwerwets
Te druk zwembad

Echt asociaal andere afspraak gemaakt en je voor t blok zetten ik trap daar niet in
Heerlijke airbenb gevonden

Daar fantastische tijd gehad

Verbleef: augustus 2016, reisde met familie
31 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Een prachtig hotel in klassieke stijl. Alle faciliteiten zijn aanwezig en het personeel is zeer vriendelijk. Het zwembad en de zee liggen slechts 50 meter uit elkaar. Het ontbijt is uitgebreid en voorziet in een ieder zijn wensen.

Verbleef: juli 2016, reisde met familie
26 juli 2016 beoordeeld

Dit subliem gelegen hotel heeft ruime kamers en ruime voorzieningen voor de zonnekloppers onder ons. Een zwembad én mogelijkheid om vanop de lavarotsen de zee in te duiken. Je merkt echter wel duidelijk aan de stoffen (gevlekte gordijnen en kussens) en sanitair (douche met wat schimmel enz.) dat dit hotel een stevige opfrisbeurt kan gebruiken. Een beetje eigen aan het eiland is ook de vrij afstandelijke houding en bediening van het personeel (behalve de vriendelijke kamermeisjes). Het ontbijt is correct, zonder meer. Ook vervelend (tijdens ons verblijf dan toch) waren de quasi dagelijkse lawaaierige trouwpartijen in het restaurant. Je gunt het die kersverse koppeltjes wel, maar als hotelgast verlang je toch naar een helende nachtrust. Conclusie is dan onvermijdelijk een matige prijs/kwaliteitsverhouding.

Kamertip: zicht op zee, zo ver mogelijk van het restaurant
  • Verbleef: juli 2016, reisde met familie