“Lunch tijdens een fietstocht in deze omgeving.”
Beoordeling van Grand Cafe het Meestershuis

Grand Cafe het Meestershuis
Geclassificeerd als nr. 1 van 17 Restaurants in Vorden
26 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens onze fietstocht hier geluncht in een ongedwongen sfeer, ondanks de coronatijd. Vriendelijke ontvangst door eigenaar en personeel. Het concept van kleine gerechtjes is zeer goed zo kun je van verschillende gerechtjes proeven.
Wat ons ook op viel was dat na elk bezoek de tafel en stoelen schoon werden gemaakt voordat de volgende gast plaats mocht nemen. Dit zie je niet vaak.

13 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten allemaal goede kwalitatieve gerechters. Vriendelijke bediening. Goede prijs. We gingen tevreden naar huis

5 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed gegeten. Kleine gerechten die je meerder kunt bestellen. Wij besloten om drie voor en drie hoofdgerechten te bestellen en deze te delen. Was geen probleem. Kregen ieder een bord om op te scheppen daardoor stond het kleine tafeltje wel erg vol. Toen de voorgerechten werden afgeruimd werd ons bestek terug op tafel gelegd en de borden opgepakt. Toen ik zei dat we ook de volgende gang gingen delen werden de borden terug gezet. Vonden we wel jammer. Het eten was prima en de bediening zelfs erg goed en zeer vriendelijk.

10 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik heb hier een lekkere lunch gehad. Het restaurant zit midden in Vorden in een gerestaureerd pand. De bediening was ook goed. Enige puntje van kritiek was de koffie. Die kan beter. Maar verder prima lunchgelegenheid.

Datum van bezoek: augustus 2020
3 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Kleine maar lekkere gerechtjes en goed uitgedacht concept. Hier had een hogere beoordeling kunnen staan. Maar de bediening was... ja, waar was die eigenlijk? Drie keer bediening aan tafel, 1 keer voor drank opnemen en twee keer voor gerechten. Correct, maar niet meer dan dat. Uit eten gaan betekent toch ook gastvrije en attente bediening, zou je zeggen. Niks van gemerkt. Zes (!) dames in de bediening in een niet volle zaak.
Ik had geen zin de hele tijd m’n hand op te steken. Dus thuis maar koffie gedronken.
Jammer!

Datum van bezoek: augustus 2020

Reizigers die Grand Cafe het Meestershuis bekeken, bekeken ook

In Grand Cafe het Meestershuis geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
België
© 2020 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.