“Top!”

Keukens: Grieks
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
7 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten is perfect maar de bediening en gastvrijheid misschien nog beter! Wat hebben wij hier heerlijk gezeten. Ook de prijs is gewoon goed. Aanrader!

Datum van bezoek: augustus 2020

5 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij arriveerden op 2 juli, volgens mij de 1e Transaviavlucht, meeste restaurants waren wel (net) open, maar niet alles wat op de kaart stond was er. Desondanks hier diverse keren weer heel erg lekker gegeten, vooral de verse zwaardvis valt aan te bevelen, maar het was sneu, sommige avonden hadden ze maar één tafel bezet, de mensen daar hebben het zwaar dankzij corona en wegblijven toeristen...terwijl er toch maar één corona-patient is geweest op Samos en die is genezen

3 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Ben blij dat we nog een week vakantie mogen vieren, kunnen we nog vaak genieten van het heerlijke eten! Een echte aanrader!!!

Datum van bezoek: augustus 2020
16 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Al jaren komen we graag in Argo. Er zijn veel leuke restaurants maar Argo is nog steeds de beste, alles smaakt zo puur!

Als je gaat voor echt Grieks eten zul je bij Argo niet teleurgesteld worden.

8 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Gelukkig dat we op Google zagen dat het open was terwijl Tripadvisor nog aangaf dat het gesloten was. We hebben echt heerlijk gegeten voor een prima prijs. De gyros schotel is echt een aanrader en anders(door de kruiden) dan in andere restaurants. Mijn vriendin ging voor de Moussaka en deze was ook heerlijk! Kortom; zeker eens gaan eten als je in het zuidwesten van Samos bent!

Reizigers die Argo Taverna bekeken, bekeken ook

Marathokampos, Samos-Stad
Marathokampos, Samos-Stad

Ormos Koumeikon, Samos-Stad

In Argo Taverna geweest? Deel je ervaringen!