Vandaag geopend: 00:00 - 23:59

vanaf 29,22 US$
vanaf 81,48 US$
vanaf 338,43 US$
Beoordeeld op 18 september 2020

Ik ben hier met een boot gekomen, dus geen problemen met een slechte weg. De reden om te komen is de zandbank die het eiland met Kreta verbind, wat tot mooie foto's leidt, zeker als je naar boven loopt waar de weg is. Ik heb er ook geiten gespot. Langs een kant is het water zeer ondiep, iets boven de enkel, dus ideaal voor pootje baden. De andere kant is het iets dieper en kan je zwemmen, maar echt diep wordt het niet, of je moet toch echt wel een heel eind gaan. Dus dat is ideaal voor gezinnen met kinderen. Je kan strandstoelen met parasol huren, of zo ergens je handdoek leggen.

Datum van activiteit: september 2020
Beoordeeld op 12 juli 2020 via mobiele applicatie

Spectaculaire tocht met de auto. Kom vroeg om de grote drukte te mijden. Bedje met parasol is te huur op het strand.

Datum van activiteit: juli 2020
Beoordeeld op 28 november 2019 via mobiele applicatie

We zijn er met de huurauto heen gegaan. Hou er wel rekening mee dat de weg ernaar toe zeer slecht en hobbelig is dus rustig rijden .
Als t druk is sta je op laatste stuk naast de weg en moet je een aardig stuk lopen .
Het is een pittig stuk lopen maar de moeite waard . Prachtig uitzicht bovenaan op t strand

Datum van activiteit: juli 2019
Beoordeeld op 25 oktober 2019 via mobiele applicatie

Je moet er even een stukje voor lopen maar dan krijg je ook wat. En dat is zeker de wandeling waard. In tegenstelling tot wat anderen beweren is het prima te doen met gewone huurauto, de laatste 7 kilometer is onverhard maar als je rustig rijd gaat dat prima. Neem wel zelf eten en drinken mee. Strandstoelen zijn te huur voor €5,- per dag.

Datum van activiteit: oktober 2019
Beoordeeld op 18 oktober 2019 via mobiele applicatie

In tegenstelling wat hier wel is beweerd is Balos beach prima te bereiken met een normale huurauto. Wij hebben het gedaan met een Fiat Panda, de weg is onverhard (gravel) maar is verder prima. De parkeerplaats staat vol met gewone auto's, geen 4x4's, dat zegt al genoeg. Je moet nog wel een half uurtje vrij steil naar beneden lopen.
Het strand en de lagune is prachtig, om in te zwemmen, maar ook om te fotograferen vanaf het pad naar beneden.
Wij waren er in de ochtend en dan is het nog rustig. Toen we om 13 uur vertrokken begon het druk te worden, het parkeerterrein en de weg er naartoe stond toen vol. Dus zelfs in oktober is het aan te raden vroeg te komen

Datum van activiteit: oktober 2019