Hotel Kissamos
Kissamos Windmills(Kissamos)(Heel veel waar voor je geld!)
117 US$
  • Zwembad
Mediterranean Studios Apartments(Kissamos)(Heel veel waar voor je geld!)
60 US$
Besparingsmelding! 14% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 14% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 70 US$ per nacht.

Mirtilos Studios & Apartments(Kissamos)(Heel veel waar voor je geld!)
72 US$
Besparingsmelding! 18% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 18% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 88 US$ per nacht.

Aphrodite Beach Hotel(Kissamos)(Heel veel waar voor je geld!)
122 US$
  • Gratis parkeren
Balos Beach(Kaliviani)(Heel veel waar voor je geld!)
139 US$
135 US$
Besparingsmelding! 14% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 14% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 157 US$ per nacht.

Sunny Bay Hotel(Kissamos)(Heel veel waar voor je geld!)
97 US$
94 US$
  • Gratis parkeren
Christina Beach Hotel(Kissamos)(Heel veel waar voor je geld!)
64 US$
55 US$
Besparingsmelding! 17% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 17% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 66 US$ per nacht.

Nautilus Bay Hotel(Kissamos)(Heel veel waar voor je geld!)
130 US$
118 US$
Orbitz.com
  • Gratis parkeren
Galini Beach Hotel(Kissamos)(Heel veel waar voor je geld!)
96 US$
Besparingsmelding! 11% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 11% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 108 US$ per nacht.

Molos Bay Hotel(Kissamos)
227 US$
213 US$
8 september 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zijn in totaal 3 nachten hier gebleven, O.a. doordat het mooiste strand van Kreta (elafonisi) een klein uurtje rijden is hier vandaan.

De kamers zelf zijn prima en het zwembad is mooi. Het enige nadeel is dat de kamers erg gehorig zijn, denk hierbij aan praten, kranen, deuren, stoelen en lopen. Verder is het hotel personeel erg vriendelijk en heel behulpzaam.

Qua prijs kwaliteit verdient dit hotel voor mij zeker 5 sterren.

Verbleef: september 2015, reisde met een partner
9 juli 2017 beoordeeld