“Het plaatje klopt niet! Prijs kwaliteit niet ok. Matige bediening maar geen leiding. Eten kan beter. Teleurstellend!”
Beoordeling van Maison Belge

Maison Belge
Geclassificeerd als nr. 4 van 25 Restaurants in Keerbergen
6 november 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke wc en inrichting. Helaas is hier alles mee gezegd. Prijs kwaliteit slecht. Eten matig. Filet pur ondermaats!!!!

Datum van bezoek: november 2021

8 augustus 2021 beoordeeld

Het eten lekker, gezellige sfeer, goede service, mooi kader, goede geluidsbeheersing, voldoende prive

Datum van bezoek: augustus 2021
30 juli 2021 beoordeeld

hier vindt men lekker eten, mooi en verzorgd, in een aangename inrichting, en zeer vriendelijk personeel

Datum van bezoek: juli 2021
11 oktober 2020 beoordeeld

We waren hier samen om een verjaardag te vieren. Van zodra we binnenkwamen werden we zeer vriendelijk verwelkomt en naar onze plaats begeleid. Ze hadden een beperkte kaart. Alles wat we aten was zeer lekker. We merkte in het restaurant dat er geen bezoekers-Wifi was en dat er geen bereik was van de smartphone of toch niet voor de bekendste operator van het land dus even iets opzoeken aan tafel zat er niet in. Als je daar eet in gezelschap is natuurlijk de gezelligheid en het lekkere eten het belangrijkste. We hebben er echt wel van genoten.

Datum van bezoek: oktober 2020
6 juli 2020 beoordeeld

Dit is de eerste keer dat we hier kwamen en het is bijzonder goed meegevallen. De Burrata, de krab en andere gerechten waren heel lekker, het personeel is heel vriendelijk en kent zijn vak. Slechts 1 nadeel, de wijnkaart heeft uitstekende wijnen, alleen is de prijs niet in verhouding tot de prijs van de gerechten. M.i. iets te duur geprijsd.

Datum van bezoek: juli 2020

Reizigers die Maison Belge bekeken, bekeken ook

Keerbergen, Vlaams-Brabant
Bonheiden, Antwerpen

Haacht, Vlaams-Brabant
Keerbergen, Vlaams-Brabant

In Maison Belge geweest? Deel je ervaringen!

© 2022 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.