Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Fast, faster, fastest

De achtbanen zijn natuurlijk waarvoor je hier komt, plan het zo in dat je ze allemaal minstens een ... meer lezen

1 week geleden beoordeeld
WitjeNouk
via mobiele applicatie
Walibi is een geweldig park met fantastisch personeel. Ga het liefst elke dag!

Een fijne plek om te zijn! Altijd een topdag met heel veel plezier. Fijn personeel en een net ... meer lezen

vandaag beoordeeld
valenej2020
Lees alle 1.382 beoordelingen

Beoordeeld op 6 augustus 2020

De eerste keer voor mij in Walibi flevo. De wachttijden en drukte weerhielden me altijd om te gaan. Nu door de Corona maatregelen, hoe erg ook, vond ik het stiekem heel fijn om niet in de rij te hoeven staan. Heerlijk dagje gehad en lekker op een dekentje op het gras gelegen en geluncht tijdens wachttijden. En... de achtbanen zijn zeker de moeite waard

Beoordeeld op 4 augustus 2020 via mobiele applicatie

In navolging van een paar dagen Normandië hebben we nu even wat anders gedaan met zijn 4en en het werd een dagje Walibi!! Het park der achtbanen in Nederland!!
We hebben een heerlijke dag gehad, moesten even wennen aan het incheck systeem maar verder verliep alles prima!!!
Was een erg leuke dag...
Zeker een aanrader voor tieners, heb zelf 3 van de 5 gepakt en vind de nw houtenachtbaan top!!! Maar de nieuwste (geel/zwart) schijnt helemaal top te zijn!!!!
Veel plezier!!

Datum van activiteit: augustus 2020
Beoordeeld op 4 augustus 2020

Walibi is echt een ontzettend leuk park. Je kan je spullen in een kluisje doen voor een betaalbare prijs. Vanwege corona moet je nu dus de grote attracties van te voren reserveren, dit is super handig! Hierdoor heb ik een veel leukere ervaring gehad, het is minder druk en je kan veel meer doen! Het enige nadeel is wel, is dat het ontzettend moeilijk is om 1,5 meter afstand te houden. Er staan inderdaad richlijnen in de rijen, maar daar wordt niet aan gehouden. Voor de rest, door het park heen zijn geen lijnen en lopen mensen gewoon dicht langs elkaar! Buiten corona om is dit een super leuk park, waar je echt veel plezier gaat hebben!

Datum van activiteit: augustus 2020
Beoordeeld op 4 augustus 2020 via mobiele applicatie

Nu er corona maatregelen zijn moesten we via een link in de email reserveren voor achtbanen. De gemiddelde tijd om te wachten was 40 minuten, in deze tijd konden we door het park rondlopen en hoefde we dus niet in de rij te staan. Erg handig. Ook leuke achtbanen.

Beoordeeld op 1 augustus 2020 via mobiele applicatie

De achtbanen zijn geweldig. Het park is netjes, het eten is prima en de toiletten zijn super-super schoon. Overal staat desinfectiemiddel dus wat dat betreft is Walibi goed bezig.
Je kunt gebruik maken van het digitale wachtrij systeem, wat prima werkt.

Wij vroegen ons alleen af, hoe het toch kan dat overal rijen van langer dan een uur zijn. Vooral voor Untamed was de rij gedurende de dag elke keer langer dan 2,5 uur.
Volgens ons was/is er geen beperking aan bezoekers. Op sommige plekken was het - ondanks de goede maatregelen - gewoon te druk.

Dus een prima uitje, maar als je de drukte wil vermijden of denkt dat het park nu heel rustig is, niet doen!