Beoordeeld op 25 juni 2018

Het hotel oogt zeer mooi, de ontvangstruimte en de lobby zijn super en geven uitzicht op zee. De kamers zijn heel netjes en de badkamers hebben een bad en een douche, er zijn luxe badproducten aanwezig zelfs in overdreven mate. Soms durven de kamermeisjes wel eens vergeten de kamer wat op te frissen en de handdoeken te vervangen. Het management mag wel eens aangepast worden, er zijn veel toezichters en diegene die het werk moeten doen, lopen ongeorganiseerd rond zodat er veel in tijd en efficiëntie verloren gaat. Iedereen is er vriendelijk, zeer afstandelijk en spreken amper Engels, wat soms een probleem geeft in de communicatie. Het ontbijt is super, het avondmaal in buffetvorm is ok maar met weinig afwisseling. Het voorgestelde visrestaurant is tijdens de ganse zomerperiode niet open en in het Aziatisch-Japans restaurant wordt geen rekening gehouden met de formule van half pension, dit reeds betaalde bedrag wordt er niet verrekend. Het zwembad is zeer netjes en alles is er in orde, er 's avonds zeer grondig gepoetst. Ik denk dat ze nog een paar jaartjes nodig hebben om aan de westerse normen te beantwoorden, maar al bij al is het een luxe hotel.

Kamertip: Vraag een kamer met zicht op zee, prachtig !
Beoordeeld op 21 juni 2018

1 nacht verbleven in dit hotel. Kamer is prima. Ontvangst bij de receptie is attent en prima. Goed verzorgt allemaal met heerlijk zwembad. De medewerkers bij het zwembad en de poolbar zijn hun 4 sterren niet waard. Ontzettend onaardig, bod, en niet beleefd. Het eten bij de poolbar duurde meer dan 1 uur en werd koud geserveerd. Ongeorganiseerd en onwaardig dat dit hotel 4 sterren heeft. Nooit meer.

Datum van verblijf: juni 2018
MontenegroStars, General Manager van Hotel Splendid Conference & Spa Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 juni 2018

Dear Paul,

Thank you for taking the time to share your comments here on TripAdvisor.
We are glad to note that you found your room pleasant and our reception staff attentive.
We are sorry to find that you had such a poor impression of your stay with us and to hear that the service you received at the pool bar fell short of your expectations. I can assure you that that is not our usual level of service – it was simply the result of the specific context, as the bar was overcrowded. A large group of guests arrived simultaneously, which slowed down the process of taking and processing orders. Please accept our sincere apologies for the reported shortcomings. We have shared your feedback with our entire team with the aim of promoting growth and improving our service.
Thank you for staying with us, and we hope that you give us another chance to make your stay enjoyable and memorable.

Sincerely yours,
Mirjana Mrkalj
General Manager

Beoordeeld op 12 juni 2018

Bij aankomst hoef je gewoon uit je taxi te stappen en het personeel zorgt er verder voor dat je bagage op de juiste kamer terechtkomt.
De inkomhal straalt klasse uit, evenals de vriendelijke en behulpzame receptionisten.
Onze kamer was netjes in orde, zeer ruim en uiterst comfortabel.
Veel opbergruimte, een grote smart-tv, een grote bureautafel, een complete badkamer, badjassen en pantoffels, voldoende en proper bedlinnen. Eigenlijk ontbrak er niets.
Overvloedige en lekkere buffetten, zowel 's morgens als 's avonds.
De ene kelner al wat vriendelijker dan de andere, maar allen even correct en behulpzaam.
Persoonlijk zou ik voor het restaurant een strengere dresscode hanteren, want hoe sommige gasten de eetzaal betreden is helemaal niet in overeenstemming met de klasse van het hotel en maakt dat mijn algemene waardering niet uitstekend is.
Wat me ook heel erg stoorde was dat vele gasten hun borden vol laadden en er maar de helft van opaten.

Kamertip: 2de of 3de verdiep met zicht op de zwembaden.
Beoordeeld op 17 mei 2018

Mooi Hotel, prachtige inkomhal en tuinen annex zwembaden met een leuke wellness en topservice.
Kamers ruim en comfortabel, zonder omgevingsgeluiden.
Gratis parking met valet service.
kortom super hotel op een superlokatie met privé strand
Voor mijn verjaardag mooie attentie op de kamer : fles cremant en taart
Enig minpuntje : het restaurant was donker en ongezellig en het stond ons tegen dat we niet buiten konden eten, enkel in de veranda - ook niet zo gezellig.
Kwaliteit van het eten was dan weer uitstekend met veel variatie, alleen de wijn van Montenegro is niet te drinken.
Casino aanwezig op de 10de verdieping
Veel Russen aanwezig maar dat stoorde niet.

Kamertip: als je kan zeezicht nemen en zo hoog mogelijk
Datum van verblijf: april 2018
Beoordeeld op 26 september 2017 via mobiele applicatie

Hotel,kamers en ontbijt zijn Ok
Buffet lunch en diner ondermaats
Voor een vijf ster
Eten is meestal koud of lauw in bain marie
Hou euro's klaar en je wordt goed bediend!
Zijn hier beland na overboeking van
Montenegro hotel

Datum van verblijf: september 2017