Beoordeeld op 23 september 2018 via mobiele applicatie

We boekten dit hotel voor ons beiden en onze kleindochter voor 1 overnachting. Op de dag van aankomst nog even zwemmen mocht niet want om 18u is het zwembad gesloten. De volgende dag mochten we na het ontbijt zwemmen tot 11u. Om 10u moesten ze eerst nog het afdekzeil van het zwembad halen en stofzuigen. Stipt om 11u kwamen ze ons wel uit het zwembad jagen! Voor een verouderde kamer zonder frigo en zonder mogelijkheid om op het terrasje iets te drinken is 127,50 euro per nacht veel te duur. Tot nooit meer!

Datum van verblijf: september 2018
Beoordeeld op 16 september 2018

Blijven slapen met mijn dochter na een dagje Plopsa Coo.
Zeer mooie locatie. Mooie kamer. Lekker ontbijt.
Goede prijs-kwaliteit: 99 euro.
Spijtig dat het binnenzwembad 's avond gesloten was, maar we hebben dit de dag erna in de voormiddag ingehaald. Water was wel vrij koud.

Beoordeeld op 21 augustus 2018

We schrijven dinsdag 7 augustus, zo mogelijk de warmste dag van de zomer. Het is 15.00 uur in de middag, van de pakweg 12 tafeltjes op het terras zijn er twee bezet door mensen die nog wat aan het eten zijn. Ik wilde even neerstrijken voor een drankje, maar kreeg na eerst 10 minuten te hebben moeten wachten, onomwonden te horen dat ik alleen iets zou kunnen drinken als ik ook een maaltijd zou nuttigen. Ik begrijp heel goed dat ze tafels rond lunchtijd vrij willen houden voor eters, maar om drie uur 's-middags met nog zeker 10 tafels vrij, dat is gastvrijheid van beneden het vriespunt. Ik werd simpelweg heengezonden, wat een arrogantie! En dat terwijl ik hier in de loop der jaren enkele keren met mijn gezin heb gelogeerd. Vanaf nu niet meer dus, aan een dergelijk ongastvrije grondhouding zal ik mij niet meer blootstellen. Voortaan weer hotel De la Gare, daar weten ze wel hoe het hoort!

• Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 9 augustus 2018 via mobiele applicatie

Hier hebben wij niet overnacht, maar gegeten.
Wij zaten buiten aan het water en dat was erg goed vertoeven.
Op een dame na was de bediening prima, helaas werd er structureel iemand overgeslagen/vergeten. Het eten was zeer goed. Niets op aan te merken.

Beoordeeld op 7 april 2018 via mobiele applicatie

We waren voor 2 nachtjes in de Ardennen en dit kleine familie hotel ligt in Sy aan de Oerthe. Vanuit dit hotel is eigenlijk alles binnen 20 minuten te bereiken per auto, kleine stadjes in de omgeving of outdoor activiteiten. Het hotel bestaat uit 2 “huizen”. Kamers zijn schoon, niet bijzonder maar voor de Ardennen prima. Ontbijt met heerlijk zelfgemaakt brood en hartig en zoet beleg. Als het mooi weer is zit je heerlijk op het terras aan het riviertje. Vlak achter het hotel loopt een spoorlijn, maar met die ene voorbij rijdende trein oer uur heb je daar absoluut geen last van!

Datum van verblijf: april 2018