Orbitz.com
Travelocity
eDreams
Beoordeeld op 9 augustus 2020

Personeel wel vriendelyk .niet netjes onder bed zeer vuil .2e verdieping by hitte niet te doen .vensters kunnen niet open door het ongedierte
Ramen kunnen zels niet op klikstand .ontbyt is er niets speciaal .op zondag zelfs geen bruin brood

Datum van verblijf: augustus 2020
Beoordeeld op 26 juli 2020 via mobiele applicatie

Dit hotel is geen aanrader voor gezinnen. De kamers zijn piepklein. Er is een klein open kleerkast je en geen deur in de badkamer. Ook werden ze niet grondig gepoetst. De uitbaatster is ronduit onvriendelijk en weinig behulpzaam.

Datum van verblijf: juli 2020
Beoordeeld op 10 november 2019 via mobiele applicatie

Het hotel en omgeving: mooi trendy gerenoveerd hotel (buiten de kamers) op een mooie locatie in het hart van de natuur rond St Hubert. Veel wandelmogelijkheden. Wel gelegen naast een drukke spoorlijn & overweg.

De kamers: zeer matig, zien er wat belabberd uit, slechte en te kleine piepende bedden, piepkleine badkamer, niet gepoetst tijdens ons verblijf.

Ontbijt: locale producten, ecologische mindset (zero waste). Helaas is alles self service, inclusief bestek. Het indekken van de tafels is een kleine moeite die toch iets uitnodigender is. Ook waren de tafels bij het ontbijt nog vuil van het avondeten.

Restaurant: verschrikkelijk! Overpriced en matige gerechten. 45 euro voor een glazen potje forelmousse, en glazen potje aardappelpuree met enkele garnalen en beetje saus, een kipfilet met wortelpuree (echt waar, dat was de “gastronomische” menu) en een stukje chocoladetaart is beledigend en geldklopperij.
Er is geen wijnkaart maar een wijnkast waar je kan gaan kiezen. Matige keuze aan wijn en veel te dure en dan nog zeer matige kwaliteit op de koop toe. Geen enkele deftige witte bourgogne te vinden bvb, zelfs geen rode Bordeaux, ietwat deftige Spanjaard of Italiaan.
De bediening kent niets van restauratie, als je een fles Chablis besteld, vragen ze je wat dat is (hij was ook op). Bij een Calvados doen ze er zonder vragen ijs bij. Als je dan vraagt om Calvados zonder ijs te serveren, zoals het hoort, slaakt men een diepe zucht, nemen ze het glas mee om het ijs er in de bar met een lepel uit te halen, zodat je alsnog een verwaterde en koude Calvados voorgeschoteld krijgt. Spreek je hen daarop aan krijg je een arrogante sneer “beaucoup de travail, beaucoup de travail” en gooit men de calvados met colère in de afwasbak om uiteindelijk toch een nieuwe te geven.

Uiteindelijk de rekening gepresenteerd: 700 euro voor 2 personen, hiervoor kan je op andere adressen veel beter terecht!

Datum van verblijf: november 2019
Beoordeeld op 9 oktober 2019 via mobiele applicatie

Zeer proper en aangenaam hotel, eten zeer lekker maar aan de dure kant.Ook de Wijn is er niet goedkoop of schappelijk van prijs , spijtig anders kopen wij toch een twee flessen met de groep en nu is het een glas Ook de twee dames aan de receptie en den bar waren zeer vrindelijke en behulpzaam .

Datum van verblijf: oktober 2019
Beoordeeld op 14 augustus 2019 via mobiele applicatie

Goed hotel, mooie ruime kamers, was een familie kamer, ruime badkamer, naast station gelegen maar geen hinder van (voldoende isolatie), 3 wandelingen starten nabij het hotel (goed aangeduid), ontbijt voldoende, ruim aanbod, restaurant zeer goed, wel niet goedkoop, vriendelijk personeel

Datum van verblijf: augustus 2019