“Beste ijs in de omgeving!”
Beoordeling van Glacier Mont-Blanc

Geen foto ontvangen
Heb je een foto?
Voeg deze dan toe!
Glacier Mont-Blanc
Geclassificeerd als nr. 1 van 1 Dessert in Tervuren
21 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Een vaste waarde in Tervuren. Hier komen we steeds met veel plezier terug voor een ijsje. Ook de koffie en Brusselse wafels vallen hier zeker in de smaak.

Datum van bezoek: maart 2020

16 oktober 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier kan je heel lekkere ijsjes eten of alles wat met ijsjes te maken heeft, ook kan je in de zomer op het terras zitten en genieten van de zon ☀️...

Datum van bezoek: juli 2019
1 oktober 2019 beoordeeld

Gelegen op de Markt met een aangenaam terras, de zon moet wel schijnen wat gisteren het geval niet was. Lekkere coupe rum-rozijnen, lekkere coupe kersen. Beide topings in huis bereid. Ijs vers gedraaid wat een schitterende textuur creëert.Verse slagroom. Vriendelijke bediening. Een aanrader.

Datum van bezoek: september 2019
26 maart 2019 beoordeeld

Op een zonnig terras, kan je hier genieten van en drankje, zelfgemaakte appeltaart en zelfgemaakt ijs. Ik had de appeltaart natuur, lichtje warm, zalig! De Weense koffie was ook lekker. Er is voor het terras buiten maar één persoon die afruimt, bestelling opneemt , brengt en afrekent. Je ziet dat die het druk heeft!

Datum van bezoek: maart 2019
27 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We kwamen met vier personen een ijsje eten. We namen elk iets anders. De kaart biedt echt heel veel keuze. Het terras zat vol, maar binnen was de zaal nog niet voor de helft gevuld.
We moesten ontzettend lang wachten vooraleer onze bestelling werd opgenomen en bovendien werden 3 tafels rondom ons eerder bediend dan ons, terwijl zij allen later binnengekomen waren. Er werden zelfs tafels afgeruimd, nog voor onze bestelling werd opgenomen. De staff vriendelijk wenken, haalde helaas niks uit. Er werd vriendelijk naar ons geknikt en gezegd "Ik kom er zo aan!". Maar er kwam niemand. Toen de tafels die later binnengekomen waren, voor ons bediend werden, geraakte ons geduld stilletjes aan op. Uiteindelijk kwam iemand onze bestelling opnemen.
We hebben dus een heel slechte ervaring met de bediening.
De ijsjes daarentegen, waren heel lekker. De coupe met vers fruit is een echte aanrader!

Datum van bezoek: september 2018

Reizigers die Glacier Mont-Blanc bekeken, bekeken ook

Tervuren, Vlaams-Brabant
Tervuren, Vlaams-Brabant

In Glacier Mont-Blanc geweest? Deel je ervaringen!