“Constante kwaliteit en service”
Beoordeling van Capriccio

Capriccio
Geclassificeerd als nr. 1 van 30 Restaurants in Tervuren
Keukens: Italiaans
16 december 2021 beoordeeld

Het is moeilijk om niet in herhaling te vervallen! Deze oorspronkelijk als traiteur begonnen onderneming heeft zich door de jaren heen ontwikkeld tot een Italiaans/Fans restaurant (met gelukkig nog steeds een afdeling traiteur) waar Tervuren en omgeving graag komt). Om door de jaren heen zo'n niveau te kunnen handhaven vereist veel vakmanschap en inzet. Het mag ook genoemd worden dat in de keuken nog steeds met dezelfde scepter wordt gezwaaid.

Datum van bezoek: december 2021

22 november 2021 beoordeeld

De voorgerechten waren erg lekker, zowel de gemengde koude antipasti als de warmere, maar de pastas vielen een beetje tegen. We kozen allemaal van het "suggestion" menu en vonden de veschillende sauzen nogal zout en zwaar of juist smakeloos.
In het verleden hebben we hier heel lekker gegeten, maar dit was niet meer dan gemiddeld.
Bovendien heeft men de Corona-regels wel erg beperkt geinterpreteerd. Het restaurant zat vol en er was absoluut geen afstand van 1.5 meter tussen de tafels.

Datum van bezoek: november 2021
4 oktober 2021 beoordeeld

De Capriccio is een traiteur met achteraan een moderne eetzaal en terras, gelegen in het centrum van Tervuren.
Je wordt er op een vriendelijke manier verwelkomt en voelt je onmiddellijk thuis.
In de zeer lekkere Italiaanse gerechten merkten we hier en daar accenten uit de Belgische en Franse keuken. Dit stoorde echter geenszins. Alle producten waren van top kwaliteit.
Beperkte maar interessante wijnkaart.
Een minpunt is de bediening. De bediening is vriendelijk en attent maar slechts twee personen zijn blijkbaar maar op de hoogte van de gerechten en soorten wijnen. Deze zijn dus constant bezig om van tafel naar tafel te hollen om bij te sturen waar nodig... Hier is dus nog werk aan de winkel!

Datum van bezoek: oktober 2021
10 januari 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Het nieuwjaarsmenu was super lekker. Verse ingrediënten, uitleg hoe we alles moesten verwarmen. Vriendelijke Italiaanse uitbaters. Ook traiteurdienst waar we al jaren gebruik van maken

Datum van bezoek: januari 2021
8 oktober 2020 beoordeeld

Zeer mooi kader, vriendelijk personeel en zeer lekkere Italiaanse keuken. Alle producten van top kwaliteit.

Datum van bezoek: oktober 2020

Reizigers die Capriccio bekeken, bekeken ook

Tervuren, Vlaams-Brabant

In Capriccio geweest? Deel je ervaringen!