Beoordeeld op 3 september 2023

*Zeer warme kamer en geen airco
*Geen enkele kamer in het hotel die aangepast is voor mindervaliden of mensen die ouder zijn en slecht te been zijn .
*Geen instapdouche in het hotel
*Douche staat in een heel hoog bad waardoor mijn vader 2 dagen niet kon douchen.
*Zeer laag toilet waardoor oudere mensen niet kunnen opstaan .
*Slecht management ..toen we er iets over zeiden op een normale manier reageerde ze zeer onprofessioneel "Gaat U mij nu commanderen ?" Zei ze .
Niet voor herhaling vatbaar !

Kamertip: Geen geschikt hotel voor oudere mensen / en mensen met een beperking . Geen enkele kamer heeft in inloopdouche en hoger toilet .
Datum van verblijf: september 2023
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 30 juli 2023

Mooie kamer, netjes, zalig bed, mooi zicht op Tervuren, lekker ontbijt, vriendelijk onthaal. Grote badkamer, apart wc, rustig, koelkast in de kamer, extra kussens. Verse eieren en vers geperst fruitsap bij het ontbijt.

Datum van verblijf: juli 2023
Beoordeeld op 12 juni 2023 via mobiele applicatie

Prima hotel maar helaas was er geen airconditioning in de kamer. Bij (erg) warm weer zoals bij ons, is dat geen fijne combinatie met de synthetische kussens en dekbedden. Ook geen flesjes water in de kamer. Wel vriendelijke ontvangst. Bij uitchecken echter geen receptie. Fietsen om te lenen zouden ook een overweging zijn, maar die mogelijkheid was er ook niet.

Kamertip: Neem je eigen fiets mee.
Datum van verblijf: juni 2023
Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 29 mei 2023

Leuk hotel
Lekker Ontbijt dat geregeld werd aangevuld.
Warm in de kamer. We misten airco
We misten een vliegenraam waardoor we het raam ook niet konden openzetten in de 's avonds of nachts.
Ook bij het verlaten van de kamer konden we niet zomaar het raam open laten. Iedereen kan dan binnen.

Datum van verblijf: mei 2023
Beoordeeld op 11 april 2023 via mobiele applicatie

We hebben een goed verblijf gehad bij hotel Rastelli. We werden vriendelijk onthaald en zowel de check-in als de check-out konden we online regelen. Er is een parking gelegen achter het hotel. En het ontbijt was beter dan onze verwachtingen.

Datum van verblijf: april 2023