eDreams
Travelocity
Orbitz.com
Beoordeeld op 3 juli 2019

De kamer is groot, ruime badkamer, een keukentje, gratis water in de frigo en zelfs een terras. Maar geen airco. Dus extreem warm op de kamer. Je krijgt wel een ventilator maar warme lucht blazen helpt niet echt om te slapen. Eigenlijk zou dit Hotel ,mits enkele aanpassingen, veel gezelliger kunnen zijn. Het is zeer cool, eenvoudig ingericht, geen charme. En de donkere “tapis plain” voelt niet hygiënisch aan. Het ligt in het centrum , vlak bij het Afrikaans museum en ideaal om het Zoniënwoud te bezoeken, maar het nodigt niet uit om nog eens terug te komen.

Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 10 februari 2018 via mobiele applicatie

Geen romantisch hotel waar ik mijn partner mee naar toe zou nemen. Wanneer je met deze bril het hotel bekijkt is het meer dan ok.
Voor mij is bij deze zakelijke trips belangrijk dat ik goed slaap en iets van ontbijt heb (ben geen grote eter in de ochtend) en snel op de plek van bestemming ben.
Kamer is ruim met twee aparte bedden. Hier heb ik prima in geslapen. Zeer rustige kamer (geen vervelende geluiden). Mijn kamer 14 lag tegen het restaurant aan waardoor het rond 6.30 luidruchtig werd met schuivende stoelen. Ik zou die kamer niet meer nemen.
Twee flessen water in de ijskast van het huis. En een kitchenette waar ik niets mee doe.
Douche in een bad, werkt prima maar geen luxe. Apart toilet.
In- en uitchecken gaat vlot. Ontbijt wederom basic. Kleine parkeerplaats achter het hotel.

Ik moest naar Etterbeek en dat is met de huidige wegwerkzaamheden niet eenvoudig. Hemelsbreed 9 km maar je doet er ruim een uur over. De tram bied dan meer uitkomst.

Datum van verblijf: februari 2018
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 5 januari 2018 via mobiele applicatie

Ik logeer met regelmaat zakelijk in het Rastelli. Er is niets mis mee om te overnachten, maar verwacht verder niets extra.

Er is weinig sfeer, ontbijt is ok.
Kamers zijn prima, wifi is in orde.

Locatie is goed op loopafstand van aantal restaurants.

Datum van verblijf: januari 2018
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 27 augustus 2017

Goede ligging, parking achter hotel, niet duur en functioneel ingericht.
Charme moet je niet verwachten van dit hotel. Het is proper en de standaardkamer is goed ingericht en voldoende ruim. Het was er erg warm toen wij er waren.
Ontbijt is inbegrepen. Het is oké, maar eenvoudig.

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 2 juli 2017 via mobiele applicatie

Prima gelegen in het centrum, en je kunt Parkeren terwijl de straten vaak vol staan. Comfortabele en ruime kamer, maar heel erg warm en benauwd. Raam open! Verder gewoon OK, niet memorabel of romantische maar ik zou er weer boeken.

Datum van verblijf: juli 2017