“Kind vriendelijk”
Beoordeling van Indian Hut

Indian Hut
Geclassificeerd als nr. 9 van 29 Restaurants in Tervuren
23 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Afgelopen zondagmiddag wezen lunchen. Zeer professionele en vriendelijke bediening. Heb makkelijk mijn auto voor de deur kunnen parkeren.

Datum van bezoek: april 2019

5 april 2019 beoordeeld

Naan peshawara was zeer lekker en daar is ook alles wat positief was mee gezegd. De smaak van geconcentreerde tomaten uit blikjes heeft de overhand. Dit is totaal niet de bedoeling. Zeer teleurstellend voor een rekening van rond de €160. Geld niet waard voor ons gezin.

Datum van bezoek: december 2018
30 april 2018 beoordeeld

we komen hier regelmatig, niet omdat het eten super is, niet omdat het een bijster gezellig plekje is langs de drukke Leuvense steenweg (net wel terras aangelegd), niet omdat het goedkoop is, wel omdat het de enige Indiër in Tervuren is
het eten is zeker niet slecht, maar een echte fan van Indisch zal toch een tikkeltje meer verwachten, in het algemeen mis ik vooral groenten in hun curry's, en meer uitgesproken verschillen tussen de verschillende soorten
bediening is steeds vriendelijk en snel

Datum van bezoek: april 2018
9 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Derde keer dat ik hier kom en het blijft er aangenaam. Uitgebreide kaart, lekkere gerechten, vriendelijjke bediening. Het is er meestal rustig waardoor je gezellig kan bijpraten.

Datum van bezoek: januari 2018
4 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Als je van de Indische keuken houdt kan je hier zeker eens langsgaan: lekker klaargemaakte schotels, hartelijk team en snel klaar. Het intertieur ter plaatse is zeer ongezellig.

Datum van bezoek: augustus 2017

Reizigers die Indian Hut bekeken, bekeken ook

Woluwe-St-Pierre, Brussel

Tervuren, Vlaams-Brabant

In Indian Hut geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.