“Authentiek indiaanse keuken, vriendelijke bediening, kaal kader”
Beoordeling van Indian Hut

Indian Hut
Geclassificeerd als nr. 8 van 34 Restaurants in Tervuren
13 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten was goed, de bediening vriendelijk maar langzaam. Jammer van het spartaanse interieur dat meer weg heeft van een schoolrefter dan van een restaurant. Het restaurant heeft weinig toegevoegde waardevop de take-away: De prijskwaliteit verhouding ligt goed, maar in deze prijsklasse verwacht ik meer sfeer in het interieur. Voor mij is het te steriel.

Ik koos een tondoori mixed grill, mijn echtgenote een vegetarische curry met rijst. Beiden genoten we van onze keuze.

Als je van sterk gekruid houd, kom je zeker aan je trekken. Er zijn ook mild gekruide alternatieven.

De voorgestelde droge witte wijn was nogal flets van smaak.

Desondanks enkele verbeterpunten zal ik hier nog terugkomen.

Datum van bezoek: juli 2017

19 januari 2017 beoordeeld

Zeker voor take-away gerechten was dit lang wachten, alle schotels leken op mekaar en waren weinig smakelijk en ook vrij prijzig

Datum van bezoek: november 2016
9 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

2 keer geluncht op 2 weken tijd, lekker en genoeg. Interieur is wel wat steriel, had voor mij gezelliger en typischer gemogen.

Datum van bezoek: november 2016
11 november 2016 beoordeeld

Aangenaam verrast door prijs/kwaliteit! Prettige start met Pappadum - cracker met lekker dip, vriendelijke bediening. (Stoffen servetten!)
Interieur is eerder kil ... Maar alles heeft zijn prijs.
Wij gaan nog is terug!

Datum van bezoek: oktober 2016
29 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik ben absoluut geen kenner van de Indische keuken, dus ik kan niet echt vergelijken. Ik heb hier echter heel lekker gegeten. De bediening - vriendelijk en snel genoeg-waarschuwde terecht dat 'spicy' echt wel pikant is ;-) Zowel de buitenkant als het interieur kunnen wat verbeterd worden. Het interieur mag zeker wat gezelliger. Het eten maakt echter veel goed. Best wel een aanrader.

Datum van bezoek: oktober 2016

Reizigers die Indian Hut bekeken, bekeken ook

Woluwe-St-Pierre, Brussel

Tervuren, Vlaams-Brabant

In Indian Hut geweest? Deel je ervaringen!