“Correct Indisch maar voor het typische kader moet je het niet doen”
Beoordeling van Indian Hut

Indian Hut
Geclassificeerd als nr. 8 van 34 Restaurants in Tervuren
9 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

2 keer geluncht op 2 weken tijd, lekker en genoeg. Interieur is wel wat steriel, had voor mij gezelliger en typischer gemogen.

Datum van bezoek: november 2016

11 november 2016 beoordeeld

Aangenaam verrast door prijs/kwaliteit! Prettige start met Pappadum - cracker met lekker dip, vriendelijke bediening. (Stoffen servetten!)
Interieur is eerder kil ... Maar alles heeft zijn prijs.
Wij gaan nog is terug!

29 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik ben absoluut geen kenner van de Indische keuken, dus ik kan niet echt vergelijken. Ik heb hier echter heel lekker gegeten. De bediening - vriendelijk en snel genoeg-waarschuwde terecht dat 'spicy' echt wel pikant is ;-) Zowel de buitenkant als het interieur kunnen wat verbeterd worden. Het interieur mag zeker wat gezelliger. Het eten maakt echter veel goed. Best wel een aanrader.

20 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Met herinneringen aan Oosterse keuken in het achterhoofd, bezoek gebracht aan deze relatief nieuwe zaak op de Leuvensesteenweg. Zeer goed meegevallen. Voorgerecht met scampi viel wat magertjes uit. Hoofdgerechten waren beide echter lekker. Stoofschoteltjes hoeven niet complex te zijn.

21 augustus 2016 beoordeeld

Nieuw Indiaas restaurant, met een vrij standaard menukaart, maar de gerechten zijn wel aangepast aan de Westerse smaak. Vriendelijke bediening en goed betaalbaar!

Datum van bezoek: augustus 2016

Reizigers die Indian Hut bekeken, bekeken ook

Woluwe-St-Pierre, Brussel

Tervuren, Vlaams-Brabant

In Indian Hut geweest? Deel je ervaringen!