2 personen bekijken dit hotel
eDreams196 US$
Expedia.com94 US$
Agoda.com485 US$
Beoordeeld op 4 juli 2020

Zeer vriendelijke ontvangst in zeer mooie omgeving. Nette, recent gerenoveerde kamers. Ook lekker gegeten in de brasserie. De Ravel passeert net langs het domein. We hebben elektrische fietsen gehuurd om naar Monschau te fietsen.

Datum van verblijf: juni 2020
Beoordeeld op 2 maart 2020

Een fijne vakantie gehad vanaf na Kerstmis tot na nieuwjaar. De ligging was ons bekend en ook daarom gekozen. De omgeving is heel fijn om te wandelen en te fietsen.Het onthaal heel vriendelijk, bistro gezellig voor een hapje en een drankje. Het huisje met twee slaapkamers voor het gezin met twee kinderen. De zuiverheid was het enige minpunt. Hebben eerst nog eens zelf alles gepoetst voordat de vakantie kon beginnen. Voor de rest was alles voorzien. Het zwembad was o.k. De kleedkamers en rondom het zwembad kon het properder. Al bij al was het goed en zouden de volgende keer weer kiezen voor Val d’Arimont.

Datum van verblijf: december 2019
Beoordeeld op 5 januari 2020

basic, maar hééél goed ! enkel de ronduit slechte wifi (werkte gewoon 90% van de tijd NIET) werkte op mijn zenuwen. ik ga uiteraard om te onthaasten, maar mails moeten nu eenmaal kunnen gecheckt worden. maar wat een locatie ... heerlijk !

Datum van verblijf: januari 2020
Beoordeeld op 5 januari 2020

Lekker eten, goede service, vriendelijke ontvangst en bediening, top ligging als wandelgebied, dichtbij het mooie en sfeervolle Malmedy, comfortabele hotelkamer. Slechte mobiele telefoonontvangst is een minpunt.

Datum van verblijf: december 2019
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 16 december 2019

net chalet met alle confort; vriendelijke ontvangst door attente eigenaars en zeer compedtent personeel. De brasserie is een extra gelegenheid voor een rustige verpozing met een lekker droogje en natje. W.ij bevelen dit soort vakantie aan bij vrienden en kenissen

Datum van verblijf: november 2019