“lekkere pizza”

Poco Pazzo
Geclassificeerd als nr. 6 van 46 Restaurants in Malmedy
Keukens: Italiaans
16 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Op een vrijdagavond om 18h15 gebeld voor een bestelling van pizza's. we konden deze om 19h gaan afhalen. pizza's waren zeer lekker.

Datum van bezoek: maart 2020

26 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn met 23 personen gaan eten in dit kleine restaurant. Heel vriendelijke bediening en lekker eten. Ook voor de kinderen was alles ok. We moesten wel wat langer wachten maar dat lijkt me heel normaal met zo’n groep. De pizza’s waren heel lekker,de pasta ook. Juist goed om op een regenachtige middag gezellig te eten.

Datum van bezoek: februari 2020
14 januari 2020 beoordeeld

Wel wat moeten wachten vooraleer de bestelling op tafel kwam, maar toch lekker gegeten. Iedereen was tevreden.

Datum van bezoek: januari 2020
16 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel lekkere, verse gerechten in een klein, gezellig restaurantje. Sympathieke bediening, correcte prijzen!

Datum van bezoek: augustus 2019
23 juli 2019 beoordeeld

Erg lekkere pizza’s uit een steenoven en ook de pasta is heerlijk. Er is genoeg keus op de menukaart. Restaurant is klein maar wel gezellig, leuk is dat je de chef aan het werk ziet en ook contact mee hebt. Vriendelijk personeel.

Datum van bezoek: februari 2019

Reizigers die Poco Pazzo bekeken, bekeken ook

Malmedy, Provincie Luik
Malmedy, Provincie Luik

In Poco Pazzo geweest? Deel je ervaringen!