“Heel lekker gegeten”

Le Grill
Geclassificeerd als nr. 21 van 45 Restaurants in Malmedy
Keukens: Europees
3 weken geleden beoordeeld

We hebben hier heel lekker gegeten, en het terras was tevens erg ruim opgesteld zodat je ver van elkaar zat. De spare ribs zijn erg mals, en ook de steak was erg lekker. De kaart is wel redelijk beperkt, maar het zag er wel allemaal lekker uit. Alleen jammer dat ze reclame maken voor mosselen, maar dat ze er geen hebben.

Datum van bezoek: augustus 2020

8 augustus 2020 beoordeeld

Hier kom ik niet terug. Mijn vriendin had kaaskroketten met frietjes besteld. De frietjes werden pas gebracht na 3x vragen. Ondertussen waren haar kaaskroketten op. Ikzelf had een croque Hawaï genomen. Deze heb ik gedeeltelijk laten liggen. Het brood was niet geroosterd en zompig van de ananas. Goor! De jonge jobstudent was wel zeer vriendelijk

Datum van bezoek: augustus 2020
16 juli 2020 beoordeeld

Lekker gegeten op deze plek. Bediening was vriendelijk. Er werd zelfs onmiddellijk een bakje water voor onze hond voorzien. We hadden vol-au-vent, roundsbrochette en een entrecôte gekozen. Eten kwam snel en was lekker. Wel eerder prijzig, maar toch lekker gegeten.

Datum van bezoek: juli 2020
26 december 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Binnen gesprongen tijdens de kerstmarkt voor een drankje en eventueel klein hapje. Uiteindelijk hadden we het apero bordje voor ons gezelschap genomen en dat was meer dan voldoende, zeer lekker en goed vers. We hebben er met zen allen van genoten. De bediening ging vlot en was zeer vriendelijk. Ook ons hondje (teckel) mocht mee binnen en kreeg bakje water. Hier stoppen we zeker nog eens als we in de buurt zijn.

Datum van bezoek: december 2019
16 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We werden vriendelijk onthaald door de eigenaar die een klein beetje Nederlands sprak. Meteen maakte de eigenaar plaats op het terras aangezien we met 11 personen aankwamen. Eens aan tafel moesten we vrij lang wachten voordat onze bestelling van drank en eten werd opgenomen. Eens de bestelling opgenomen was, moesten we lang wachten op onze drank. Uiteindelijk hebben we zeker 1u15 moeten wachten op ons eten en dit terwijl het niet echt druk was in de zaak en we hebben er ook nog eens achter gevraagd. Dan hebben we zeker nog een kleine 5min op de kinderspaghetti moeten wachten terwijl iedereen zijn eten al had en het brood al was gebracht.
We waren door het lange wachten echt uitgehongerd dus de porties waren hierdoor te klein, de spaghetti carbonara en de spaghetti met scampi’s had totaal geen smaak! Veel zand in de mosselen, maar de smaak was wel lekker.
Teleurstellend, want met 1 drankje en zeer zwak eten moesten we de avond doorkomen. Wij komen niet terug.

Datum van bezoek: augustus 2019

Reizigers die Le Grill bekeken, bekeken ook

Malmedy, Provincie Luik

In Le Grill geweest? Deel je ervaringen!