2 personen bekijken dit hotel
Reserveer nu, betaal bij aankomst
PricelineUS$ 150
TravelocityUS$ 149
Orbitz.comUS$ 149
Beoordeeld op 10 januari 2022

Mooie ruime kamer met uitstekende badkamer. Wat mij al direct stoorde waren de zakjes Nescafé op het plateautje. In een viersterrenhotel verwacht ik een Nespresso of Dolce Gusto apparaat.
Het bed was goed maar de kussens waren van slechte kwaliteit. Hier ook geen pillow menu met keuze uit verschillende kussens. Vier sterren????
Het licht dat automatisch aanspringt in het toilet vinden wij zeer onaangenaam. Als je een lichte slaper bent, dan lig je de rest van de nacht wakker.
Het ontbijt was prima, maar dat mag wel voor de prijs.
Ontvangst was zeer vriendelijk. Grote gratis parking. Locatie vond ik niet erg aangenaam. Het was wel rustig, maar redelijk ver van het centrum.
Het hotel is sowieso te duur. Wij betaalden 142 euro voor één nacht, wat het absoluut niet waard was. Eén keer en nooit weer.
Wij hebben ook gegeten in het restaurant. "Bistronomie" had ik gelezen. Daar hebben we niets van gemerkt. Het voorgerecht uit het menu (zwaardvis) was ronduit slecht, het dessert bestond uit twee vanille cakejes die steenhard (oudbakken???) waren, daarbij een quenelletje ijs en wat toefjes van iets anders.Neen, wij gaan hier niet meer.

Datum van verblijf: januari 2022
Marie Boutet, Service clients/Réception van My Hotel Malmedy, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 januari 2022

Geachte mevrouw, Geachte meneer,

We hebben uw opmerkingen over uw verblijf bij ons goed ontvangen. Dank u dat u de tijd hebt genomen om deze te schrijven, ze hebben onze volle aandacht gekregen.

Het spijt ons echter te lezen dat uw verblijf niet volledig aan uw verwachtingen voldeed.

Het spijt ons ook te lezen dat onze kussens u niet bevielen. Een kussenmenu is echter wel beschikbaar en wij verontschuldigen ons als het kaartje waarop dit vermeld staat niet in de kamer of op uw nachtkastje lag zoals verwacht.
Dit kussenmenu is ook beschikbaar in onze informatiemap in elke kamer.
Uw slaapkwaliteit is erg belangrijk voor ons. Daarom hebben wij automatisch twee stevige en twee zachte kussens per tweepersoonsbed in elke kamer voorzien. Bovendien kunt u bij de receptie extra kussens bestellen. Onze gasten vragen ons zelfs regelmatig om deze kussens te kopen.

Wij nemen nota van uw opmerking over de verlichting van onze toiletten.

Onze ligging ten opzichte van het winkelcentrum van Malmedy, dat op minder dan 10 minuten lopen van het hotel ligt, wordt door onze gasten nog steeds zeer op prijs gesteld, en dit terwijl zij kunnen profiteren van onze grote gratis overdekte parkeergarage.

Wat de kwaliteit van ons restaurant en het aanbod van onze Chef Lionel en zijn team betreft, hebben wij uw opmerkingen aan hen doorgegeven. U mag er zeker van zijn dat voor elk lid van dit team de tevredenheid en het smaakgenot van onze klanten prioritair zijn.

Onze receptie is altijd 24 uur per dag bereikbaar, dus als u opmerkingen of wensen heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen!

We hopen dat u ons een tweede kans wilt geven. Als dit het geval is, aarzel dan niet om aan de receptie te vragen om mij te laten weten dat u komt. Ik zorg graag persoonlijk voor de goede opvolging van uw reservering.

Valerie CHINA
Algemeen Directeur

Beoordeeld op 22 augustus 2021 via mobiele applicatie

Super goed bevallen.
Mooie kamers, vriendelijk personeel en super goed eten en ontbijt. Helaas hebben we door tijdgebrek geen gebruik kunnen maken van de wellness maar dat klonk ook erg goed.
We hebben roomservice besteld en dat was echt fantastisch. En dat met een schitterende omgeving is dit zeker een plek waar we terug willen komen.

Het enige nadeel was dat we een kamer met terras hadden, helaas hebben ze hier de verkeerde tegels voor gekozen. Bij een regenbui blijft het water op het terras liggen met als gevolg: superglad en je loopt het water mee de kamer in. Verkeerde keuze van tegels dus.

Kamertip: Je kan naast het hotel parkeren, je hoeft dus niet op de grote parkeerplaats voor de brug parkeren.
Datum van verblijf: augustus 2021
Marie Boutet, Service clients/Réception van My Hotel Malmedy, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 april 2022

Dank u voor uw feedback !

We kijken er naar uit om u weer te verwelkomen !

Beoordeeld op 15 augustus 2021

Heel mooi en modern uitgerust hotel.
Kamers zijn ruim en heel netjes. Gratis garage.
Top keuken (haute cuisine) voor de culinaire genieter. Prijs/kwaliteit OK
Vriendelijk personeel. Een aanrader om te onthaasten!

Datum van verblijf: juli 2021

We danken u voor uw positieve feedback & we kijken er naar uit om u weer te verwelkomen,

Beoordeeld op 17 juli 2021 via mobiele applicatie

1 woord. Fantastisch. Dit hotel is Fantastisch. Mooi modern hotel. De bediening is super. Ze zijn in heel het hotel zeer vriendelijk. Het ontaal is heel goed en professioneel. Het restaurant van het hotel is uitstekend. Complimenten aan de bediening en vooral de keuken. Het eten was zaaaaaaalig.
De wellness is mooi en een goede plek om tot rust te komen na een goede wandeling in het bos. De kamers zijn mooi en zeer modern afgewerkt.
De verduistering in de suite is zeer mooi maar de kamer donker maken doet het niet echt. Om 5 uur als het licht word buiten, ben je ook wakker. De koelkast werkte niet. Maar voor de rest was de kamer/suite fantastisch. Komen zeker nog terug naar dit hotel.
Ik hoop alleen dat wanneer ik terugkom iemand anders de kamer kuist. Kuisdienst liet her en der wat steken vallen. Zo lag er bvb nog rijst op de sofa. Deze heeft er heel de periode dat wij er verpleven opgelegen. Tot ik het zelf heb weggedaan.
Nog 1 zeeer positief puntj. In het hotel zouden ze alles doen voor de klant. Zelfs hun eigen persoonlijke wasmachine gebruiken om je broek te reinigen omdat je deze dringend nodig hebt. Dat noem ik nog eens service.

Datum van verblijf: juli 2021
Marie Boutet, Service clients/Réception van My Hotel Malmedy, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 juli 2021

Dank u voor uw feedback. We nemen nota van uw opmerkingen en kijken er naar uit om u weer te verwelkomen !

Beoordeeld op 12 juli 2021

Mooi hotel op wandelafstand van hartje Malmedy. Mooie functionele kamers met alle comfort en goede bedden. Ontbijt biedt een lekker assortiment, maar niet zeer uitgebreid.
Leuk was dat we er uitstekende e-bikes konden huren ; leuke tip voor een rondrit in deze mooie streek.

Datum van verblijf: juli 2021

Dank u voor uw feedback !

We kijken er naar uit om u weer te verwelkomen,