Leg de laagste prijs van deze websites vast
Priceline
191 US$
View deal
eDreams
Beoordeeld op 18 maart 2021 via mobiele applicatie

Dit mooie nieuwe hotel is lang niet slecht gelegen, op wandelafstand van het centrum van Malmédy. Het oogt ietwat strak, maar de afwerking is eersteklas.
Je kan er ook dineren op de kamer en dat is in coronatijden een schot in de roos.
We kozen voor een kamer met terras.
Bij aankomst, rond 15:00 u, kregen we te horen dat de kamers nog niet klaar waren. Toen ik zei dat ik dat niet erg normaal vond, mede door het feit dat je al om 11:00 moet uitchecken, kregen we uiteindelijk toch nogal snel onze sleutel.
Me moesten door een lange gang, die, op dat tijdstip, werkelijk bezaaid was met hopen beddengoed en karren met onderhoudsproducten. Onze kamer bleek helemaal op het einde te liggen, aan de achterkant van het hotel en ons terras keek uit op een rotsmuur. Een mooie moderne kamer, dat wel, met zelfs een apart wc, maar aardedonker en eigenlijk deprimerend. Dat viel des te slechter daar bleek - het was zondag - dat er buiten ons slechts weinig andere gasten te bespeuren waren. Besluit: geen enkele leuke kamer was op dat moment al schoongemaakt en je vloog in het verdomhoekje.
Het moet gezegd dat het diner erg verzorgd was, en in de bar kon je van de vriendelijke barman een lekker drankje bekomen.
De volgende morgen kon je ontbijt krijgen van een passerende ontbijtkar, maar, eerlijk gezegd, het aanbod was erg mager: ijskoude hardgekookte eieren, enkel een steenharde peer als fruit en lauwe koffie, ook op dag twee...een triestige zaak, zeker in vergelijking met het heerlijke ontbijt in de Mercure in Han sur Lesse de twee dagen ervoor.
Ik sprak de juffrouwen aan de receptie daarover aan, maar meer dan een schaapachtig ongeinteresseerde blik kreeg ik niet.
Kortom: een groot potentieel verminkt door een slecht management...

Datum van verblijf: maart 2021
Marie B, Service clients/Réception van My Hotel Malmedy, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 maart 2021

Beste,

Wij bedanken u voor uw opmerkingen. Ze trokken duidelijk onze volle aandacht.

Aankomsten, zoals vermeld in onze bevestigingen, zijn vanaf 16.00 uur. Daarom wilde onze receptie u een plezier doen door u om 15.00 uur een vrije kamer toe te wijzen.

Het spijt ons te lezen dat deze kamer niet aan uw verwachtingen voldeed. Deze kamer kan inderdaad minder helder zijn dan andere. Het is verre van ons u een "slechte" kamer aan te bieden. Ons etablissement is nieuw en al onze kamers hebben hun voordelen, zeker verschillend, maar die het mogelijk maken aan alle smaken en wensen van onze klanten te beantwoorden.

Als u ons voor uw vertrek van uw teleurstelling op de hoogte had gebracht, hadden wij u graag een andere kamer gegeven.

Voor het ontbijt bieden we niet op dit moment een warm assortiment aan. Wij hebben gekozen voor dit mobiele buffet dat van kamer tot kamer circuleert om een maximum aan koude variëteiten te garanderen (in plaats van een ontbijtpakket), maar ook om de veiligheid van onze gasten te garanderen en de geldende sanitaire normen te respecteren.

In de hoop op u weer te mogen verwelkomen in ons etablissement, zou dit voor ons de kans om onze professionaliteit en onze zorg voor tevredenheid te bewijzen.

Met vriendelijke groeten.

Beoordeeld op 26 december 2020 via mobiele applicatie

We hebben 1 nacht verbleven in dit hotel in deze covid-tijden...
Prachtig hotel, grote ruime kamers, alles tiptop in orde.
De food-belevenis is nu even anders: ontbijt en diner op de kamer.
Qua smaken zat het diner zeker goed, alleen mochten de porties (zeker vh hoofdgerecht) wel wat ruimer zijn... 2 stukjes vlees, 3 hele kleine kroketjes en wat groenten lagen op het bord. Voor ons toch wel een afknapper...
Voor ontbijt komen ze met een trolley met alle lekkers tot aan de kamer en je kan kiezen wat je wil, zeer verzorgd en ruime keuze, voor elk wat wils...
Conclusie: dit willen we zeker nog eens herhalen in niet-covid tijden.
Ze hebben een leuk terras op het dak... lijkt me leuk om op een warme zomeravond te vertoeven met een lekker glaasje in de hand

Datum van verblijf: december 2020
Marie B, Service clients/Réception van My Hotel Malmedy, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 februari 2021

Dank u voor uw feedback. We nemen nota van uw opmerkingen.

We kijken er naar uit om u weer te verwelkomen !

MY HOTEL-team

Beoordeeld op 5 oktober 2020

My Hotel in Malmedy is een mooi, nieuw hotel op korte afstand van het centrum. De kamer was heel ruim, mooie badkamer met leuke jacuzzi (junior suite), toilet was apart. Rustige kamer met groot terras, zicht was eerder beperkt. 's Avonds gegeten in het restaurant van het hotel. Hier was het heel aangenaam vertoeven. Bediening is correct en het eten is uitmuntend. Op het ontbijt was niets op aan te merken, goed dat alles apart verpakt werd en de tafels stonden ver genoeg uit elkaar. Helemaal coronaproof!
Wij zijn vrij zeker dat we hier nog terug keren als we in de buurt zijn. Voor ons is dit hotel een aanrader!

Datum van verblijf: oktober 2020
Beoordeeld op 24 september 2020

Mooi nieuw hotel net buiten de drukte van het centrum, maar toch op wandelafstand van het centrum (5 tot 10 min, naargelang hoe moe je bent van de wandeling overdag). Huisdieren niet toegestaan vinden we aangenaam. Ruime kamer met hoge plafond waardoor ze nog groter leek. Ruim terras voorzien van stoelen en ligzetel. Een van de beste regendouches die we al hebben gehad. Wij vonden het dekbed te warm, we werden 's nachts wakker van de warmte zelfs met de airco op (is natuurlijk persoonlijk). Elke dag werd het het water bijgevuld (flesjes plat spawater). Groot pluspunt is de gratis overdekte parking onder het hotel. Ontbijt in tijden van corona goed, wel elke dag hetzelfde aanbod, weinig variatie in broodbeleg (vlees, kaas). Er is ook een warme deel. Tafels staan ver elkaar. Restaurantkaart is beperkt, we hebben er dan ook maar één keer gegeten. Personeel is vriendelijk en efficiënt.

Kamertip: Check booking.com voor de prijs, die was merkelijk goedkoper dan op de site van het hotel.
Datum van verblijf: september 2020
Beoordeeld op 22 september 2020

My hotel in Malmedy is een nieuw hotel, het ligt net buiten het centrum, op wandelafstand. Het is een vrij nieuw hotel met gratis parkeerplaatsen op het domein en in de garage. Het personeel spreekt een aardig woordje Nederlands.

Onze kamer (210) was zeer ruim (28 m2) en modern ingericht. WC apart (buiten de badkamer) en voldoende ruimte in het slaapvertrek. Qua orde en netheid zeker 10/10. In de badkamer een inloopdouche met rainshower en Nuxe als zeep en verzorgingsproducten. Een ijskastje, kluisje en een design waterkoker met koffie en thee. Het ontbijt (19 euro) vonden we eerder prijzig, omdat we maar wat yoghurt en fruit eten. Maar over gans de lijn was dit voor ons een perfect hotel.

Datum van verblijf: september 2020