2 personen bekijken dit hotel
Expedia.com160 US$
eDreams160 US$
FindHotel161 US$
Beoordeeld op 26 december 2020 via mobiele applicatie

We hebben 1 nacht verbleven in dit hotel in deze covid-tijden...
Prachtig hotel, grote ruime kamers, alles tiptop in orde.
De food-belevenis is nu even anders: ontbijt en diner op de kamer.
Qua smaken zat het diner zeker goed, alleen mochten de porties (zeker vh hoofdgerecht) wel wat ruimer zijn... 2 stukjes vlees, 3 hele kleine kroketjes en wat groenten lagen op het bord. Voor ons toch wel een afknapper...
Voor ontbijt komen ze met een trolley met alle lekkers tot aan de kamer en je kan kiezen wat je wil, zeer verzorgd en ruime keuze, voor elk wat wils...
Conclusie: dit willen we zeker nog eens herhalen in niet-covid tijden.
Ze hebben een leuk terras op het dak... lijkt me leuk om op een warme zomeravond te vertoeven met een lekker glaasje in de hand

Datum van verblijf: december 2020
Marie B, Service clients/Réception van My Hotel Malmedy, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 februari 2021

Dank u voor uw feedback. We nemen nota van uw opmerkingen.

We kijken er naar uit om u weer te verwelkomen !

MY HOTEL-team

Beoordeeld op 5 oktober 2020

My Hotel in Malmedy is een mooi, nieuw hotel op korte afstand van het centrum. De kamer was heel ruim, mooie badkamer met leuke jacuzzi (junior suite), toilet was apart. Rustige kamer met groot terras, zicht was eerder beperkt. 's Avonds gegeten in het restaurant van het hotel. Hier was het heel aangenaam vertoeven. Bediening is correct en het eten is uitmuntend. Op het ontbijt was niets op aan te merken, goed dat alles apart verpakt werd en de tafels stonden ver genoeg uit elkaar. Helemaal coronaproof!
Wij zijn vrij zeker dat we hier nog terug keren als we in de buurt zijn. Voor ons is dit hotel een aanrader!

Datum van verblijf: oktober 2020
Beoordeeld op 24 september 2020

Mooi nieuw hotel net buiten de drukte van het centrum, maar toch op wandelafstand van het centrum (5 tot 10 min, naargelang hoe moe je bent van de wandeling overdag). Huisdieren niet toegestaan vinden we aangenaam. Ruime kamer met hoge plafond waardoor ze nog groter leek. Ruim terras voorzien van stoelen en ligzetel. Een van de beste regendouches die we al hebben gehad. Wij vonden het dekbed te warm, we werden 's nachts wakker van de warmte zelfs met de airco op (is natuurlijk persoonlijk). Elke dag werd het het water bijgevuld (flesjes plat spawater). Groot pluspunt is de gratis overdekte parking onder het hotel. Ontbijt in tijden van corona goed, wel elke dag hetzelfde aanbod, weinig variatie in broodbeleg (vlees, kaas). Er is ook een warme deel. Tafels staan ver elkaar. Restaurantkaart is beperkt, we hebben er dan ook maar één keer gegeten. Personeel is vriendelijk en efficiënt.

Kamertip: Check booking.com voor de prijs, die was merkelijk goedkoper dan op de site van het hotel.
Beoordeeld op 22 september 2020

My hotel in Malmedy is een nieuw hotel, het ligt net buiten het centrum, op wandelafstand. Het is een vrij nieuw hotel met gratis parkeerplaatsen op het domein en in de garage. Het personeel spreekt een aardig woordje Nederlands.

Onze kamer (210) was zeer ruim (28 m2) en modern ingericht. WC apart (buiten de badkamer) en voldoende ruimte in het slaapvertrek. Qua orde en netheid zeker 10/10. In de badkamer een inloopdouche met rainshower en Nuxe als zeep en verzorgingsproducten. Een ijskastje, kluisje en een design waterkoker met koffie en thee. Het ontbijt (19 euro) vonden we eerder prijzig, omdat we maar wat yoghurt en fruit eten. Maar over gans de lijn was dit voor ons een perfect hotel.

Beoordeeld op 21 september 2020

Modern recent hotel met aangename sfeer en zeer mooi ingericht. Ruime kamers, praktisch ingericht, mooie badkamer en apart toilet. Meeste kamers met groot balkon - uitzicht vanop balkon is nu niet zo interessant. Zeer lekker ontbijtbuffet (ook tijdens corona beperkingen een mooi buffet). Restaurant is aangenaam zitten, binnen of buiten, en gezellige sfeer, grote ramen, veel licht. Bediening in restaurant ging vrij traag 's avonds - lang wachten, maar wel lekker (goede keuken, ook kindermenu, ook vegetarische opties). Prachtige wellness met binnenzwembad, douches, sauna en hamam. Daarbovenop is er ook een groot buitenterras toegankelijk vanuit de wellness en gelegen tussen beplanting - heel aangenaam om te luieren op warme dagen. Voor wellness moet je nog extra betalen, wat ik goed vind - zo is het er niet te druk.
Wellicht het beste hotel in deze streek, zeker aan te raden, ook voor families. Vlakbij kan je een heel mooie wandeling maken door de bossen en langs een klein riviertje over de rotsen (GR56).