Vandaag geopend: 07:00 - 17:00

vanaf 56,42 US$
vanaf 61,44 US$
vanaf 71,49 US$
Beoordeeld op 13 juli 2019 via mobiele applicatie

Scooter parkeren IDR 2000. De tickets kosten 50.000 IDR per persoon. Aan het begin staan er kraampjes met verkoopwaar. Vrouwen proberen je een sarong te verkopen. Deze krijg je echter te leen vlak voor de ingang. De prijzen van de kramen liggen soms wat hoog. Goed afdingen. Je gaat daarna via een trap naar beneden. Tempel vond ik tegenvallen. Ik had hem anders overgeslagen. Aan het eind ben je verplicht om via de vele marktkraampjes met verkopers te lopen. Er leek geen eind aan te komen.

Datum van activiteit: juli 2019
Beoordeeld op 26 juli 2018 via mobiele applicatie

Wij wisten niet wat we moesten verwachten. Via een aantal trappen kwamen wij in het dal aan. Het was een mooie afdaling tussen de souvenir kraampjes en rijstvelden. Toen je beneden was aangekomen was het net of je midden in de jungle stond. Je had er een rotswand waarin beelden waren uitgehouwen. Er liep ook een riviertje door het dal. Via een brug kwam je aan de andere kant van het water waar ook beelden waren uitgehouwen. Tevens was daar ook een tempel. Ook liep er een pad door de rijstvelden verder de jungle in. Vanuit de tempel kon je via een trap naar een nog hoger gelegen tempel. Wij hebben dit niet gedaan omdat wij aan het eind van de middag het complex bezochten. Via de trap die wij eerder hadden afgedaald zijn wij weer naar de uitgang gegaan. Het was een hele klim. Halverwege hebben wij even gepauzeerd en hebben van het uitzicht genoten. Deze tempel is bijna niet te bezoeken voor mensen die slecht ter been zijn. Het is echt de moeite waard om deze plaats te bezoeken.

Datum van activiteit: juli 2018
Beoordeeld op 21 maart 2018

Zeer mooi in de rotsen.
wel zeer veel trapjes naar beneden maar echt de moeite
je krijgt tevens gratis (al verwachte ze wel een "donation" hiervoor) een sarong (kleed om benen te bedekken) te beschikking. (laat je dus niet aan de weg naar de tempel wijsmaken door verkopers dat je sarong bij hun moet kopen.)

nog GEEN MASSA TOERISME!

Datum van activiteit: maart 2018
Beoordeeld op 10 januari 2018

Na een afdaling van meer dan 350 trappen kom je bij de graven en de tempel. Midden tussen de rijstvelden en de jungle. Mooie uitzichtpunten, zeker de moeite waard om mee te nemen op je trip

Datum van activiteit: januari 2018
Beoordeeld op 26 november 2017

Een prachtig gelegen geheel met enkele indrukkend uitgehouwen ornamenten en een bijhorend tempel complex. Men moet daalt via een groot aantal trappen naar beneden. Men moet wel goed te been zijn om dat te doen. In het begin natuurlijk de onvermijdelijk toeristen shops maar verder daalt men tussen prachtige rijsvelden. Via een beetje een tropisch oerwoud doorweven met een rivier komt men bij de beeldhouwwerken. Er zijn verschillende theorieën over wat de beeldhouw nu eigenlijk voorstellen. Daarnaast een mooi bewaart typisch tempelcomplex. Het vergt een beetje een fysische inspanning maar iets wat ge wel moet hebben gezien.

Datum van activiteit: oktober 2017