“Aanrader! ”

DAY Foodbar Amstelveen
Geclassificeerd als nr. 33 van 137 Restaurants in Amstelveen
Keukens: Italiaans
18 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Op de vooravond van een vlucht op Schiphol aten we hier een hapje.

DAY is een heel aangename zaak, met vriendelijke bediening en lekker eten!

Aanrader!

Datum van bezoek: maart 2020

12 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Super gegeten. Ook voor vegetariërs veel keuze en zelfs voor veganisten is er iets bij.
De bediening is vriendelijk en behulpzaam.
Muziek niet te hard, zodat je ook nog gezellig met elkaar kunt praten.

Datum van bezoek: februari 2020
Bedank E. S
30 december 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten met het gezin. Goede gevarieerde kaart met voor ieder wat wils...
Bediening was super! Stef maakte er een feestje van.
Absolute aanrader.
De prijs/kwaliteit is zeer goed te noemen.

Datum van bezoek: december 2019
3 december 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Slechte service, minimaal 40 minuten gewacht op drankje. Bediening geen ook voor de klanten. Klanten liepen na lang wachten de deur uit.

Datum van bezoek: december 2019
30 november 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Afgelopen vrijdagmiddag wezen lunchen. Ik had vooraf gereserveerd aangezien het black friday was. Bij binnenkomst werden we niet gezien, ik wilde aangeven dat ik had gereserveerd, gaven ze aan daar geen tijd voor te hebben en dat we zelf een tafel konden kiezen. Er was dus helemaal geen rekening met eventuele zit wensen gehouden.

De kaart staat vol lekkere opties, opnieuw moesten we steeds wenken naar het personeel. Dit is mij al vaker op gevallen en vind het jammer dat het niet verbeterd. Ze hielden wel rekening met dat we niet te lang konden blijven.
Het is een prachtige zaak, je zit er leuk en ze hebben lekkere dingen maar vind de service erg matig, jammer!

Datum van bezoek: november 2019

Reizigers die DAY Foodbar Amstelveen bekeken, bekeken ook

Amstelveen, Noord-Holland

In DAY Foodbar Amstelveen geweest? Deel je ervaringen!