“Lekker plekje ”

Keukens: Nederlands
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
5 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit restaurant heeft een Mokumse mentaliteit, de schnitzel is lekker, beetje taai, maar het groenvoer ernaast en erbij maakt alles weer goed.
Daarnaast is er een lekker speciaal biertje te verkrijgen.

Datum van bezoek: juli 2020

28 november 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Op woensdag eten bij Abina, gelukkig op het grote scherm voetbal en dan ook nog genieten van heerlijke spare ribs. Zoet en pittige of gecombineerd. Moet zeggen ze waren weer super lekker, maken ze wel eens zelf in de smoker, maar deze doen zeker niet onder. Komen zeker nog een keer terug !!

Datum van bezoek: november 2019
16 november 2019 beoordeeld

We hebben vanavond voor het eerst hier gegeten, mosselen, echt zálig, we komen zeker terug.
De spareribs een tafeltje verder zagen er ook heerlijk uit.
En...een erg leuke bediening, dank jullie wel voor de leuke avond!

Datum van bezoek: november 2019
15 oktober 2019 beoordeeld

Vrijdag 4 oktober 2019 een afspraak gemaakt voor de week later op vrijdag. Opnieuw voor de onovertroffen pannetjes mosselen. Nu mèt vriendin die dit ook wel eens wilde proeven. Jammer dat bij onze binnenkomst mijn reservering voor drie personen nergens te vinden was. De kerel die mijn reservering had moeten vastleggen was dit kennelijk vergeten. Gelukkig werd het hoffelijk opgelost met nog een vrijstaand tafeltje.
Vervolgens waren de Lombok-mosselen wederom subliem, de witte wijn prima en de bediening, ondanks de drukte, adequaat en vriendelijk. En dat allemaal in een gezellig geroezemoes-bruin-café-sfeer. Het item 'Onbeperkt mosselen' eten wordt hier ook nog eens letterlijk genomen. Geen getreuzel, als je wilt staat er snel een nieuwe pan voor je. Andere smaak: geen probleem. Een eetcafé van bijzondere klasse. Vooral omdat de aandacht voor je tafel niet verloren gaat in de drukte en dat is nu precies waar het vaak aan ontbreekt in de luxe van de drukbezochte horeca.

Datum van bezoek: oktober 2019
23 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Met mooi weer is er geen betere plek dan bij Abina op het terras.
Heerlijk eten. Mosselen zijn onovertrefbaar. Bediening is uitstekend.
Echte aanrader

Datum van bezoek: augustus 2019

Reizigers die Abina bekeken, bekeken ook

Amstelveen, Noord-Holland

In Abina geweest? Deel je ervaringen!