Beoordeeld op 11 maart 2020

Een inrichting die bijzonder knap gedaan is! Nites op aan te merken. Echter blijven bediening, incheck proces en basis comfort zoals een fatsoenlijke waterdruk of wasbakken die gewoon doorlopen hier ver bij achter.

Datum van verblijf: maart 2020
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 9 maart 2020

Eerste nacht op 10e verdieping tegenover gym.. erg veel lawaai continu duren open en dicht gaan , waar geen remsysteem op zit. Luide muziek van de gym, Gym zou om 22.00 sluiten, omstreeks 00.30 receptie maar eens gebeld dat muziek nog erg hard stond en er nog steeds mensen waren. het werd een halfuurtje rustiger totdat omstreeks 01.00 de jacuzzi aanging en er tot 03.00 veel lawaai gemaakt werd... volgende ochtend naar receptie en ander kamer gevraagd, goed gereageerd en kreeg een upgrade naar suite.. zij het niet dat de suite recht tegenover de deur zat welke toegang geeft tot de liften, helaas zit er op deze deur geen rem waardoor deze zeer hard in het slot valt, kortom weer slechte nacht gehad. Ik raad dit hotel niet aan voor het weekend als je normaal wilt slapen, maar gedurende de week is het een stuk rustiger...

Kamertip: Niet op 10e verdieping..
Datum van verblijf: maart 2020
AmmoniteHotel, Front Office Manager van Ammonite Hotel Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 maart 2020

Bedankt voor het schrijven van uw review.
Wat jammer dat uw overnachtingen niet zijn gegaan zoals u mag verwachten.
Wij willen u wel late weten dat wij direct maatregelen hebben genomen met betrekking tot de Gym. Helaas zijn er gasten geweest die buiten de openingstijden gebruik hebben gemaakt van de sportschool en wellness. Om dit in de toekomst te voorkomen hebben wij nu een 'tijdslot' op de deuren geplaatst zodat dit niet meer mogelijk is.
Nogmaals bedankt voor uw review!

Team Ammonite

Beoordeeld op 17 februari 2020 via mobiele applicatie

Het hotel zag er modern uit en was erg schoon. Badkamer was ook erg schoon.
Het was erg handig dat er een shuttlebus was. Ontbijt was erg lekker, maar dat mocht ook wel voor die prijs (€17,50). Het enige minpuntje was dat het erg heet was op onze kamer.

Datum van verblijf: februari 2020
AmmoniteHotel, Team Ammonite. van Ammonite Hotel Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 februari 2020

Beste Gast,

Bedankt voor uw review. Wij waarderen dit enorm.
Wij zullen de aangedragen punten meenemen in onze dagelijkse meeting.
Ondanks hopen wij u graag nog eens te mogen verwelkomen in ons hotel.

Beoordeeld op 10 februari 2020

Mooi en gezellig aangekleed hotel dat is gelegen op een rustige locatie. De service met de shuttle bus was uitstekend. Vanaf het hotel sta je binnen een half uur op de dam in Amsterdam. Het eten was ook erg lekker, s'ochtends en s'avonds. De badkamer was keurig maar het enige wat voor ons ontbrak was een stopcontact. Het schoonmaken was op zich prima maar je kon zien dat ze niet overal waren geweest. Bij het reserveren en boeken van het hotel hadden wij een aantal voorkeuren/wensen genoteerd. Maar helaas werd hier geen gehoor aan gegeven wat ons een beetje teleur stelde.

Datum van verblijf: februari 2020
AmmoniteHotel, Team Ammonite. van Ammonite Hotel Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 februari 2020

Geachte Erik,

Bedankt voor uw review. Wij waarderen dit enorm.
Wij zullen de aangedragen punten meenemen tijdens onze dagelijkse meeting.

Wij hopen u graag nog eens te mogen verwelkomen.

Met Vriendelijke groet,
Team Ammonite.

Beoordeeld op 8 februari 2020

Fantastisch mooi hotel met de talrijke mineralen en fossielen :-)
Nette kamer met handige kitchenette; alles voorradig. Heerlijke bedden.
We misten enkel douchegel (wassen met een handzeepje is niet zo praktisch).
De wellnessruimte is leuk, maar niet erg knus ingericht met het witte licht.
Ontbijt was prima! Kortom: een aanrader

Datum van verblijf: februari 2020
AmmoniteHotel, Team Ammonite van Ammonite Hotel Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 februari 2020

Geachte Nathalie T,

Bedankt voor uw review. Wij waarderen dit enorm.
Wij hopen dat u een geweldig verblijf heeft gehad en hopen u graag nog eens te mogen verwelkomen.

Team Ammonite.