“heel lekker”

Keukens: Frans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
1 augustus 2021 beoordeeld

heel lekker gegeten, voor een heel eerlijke prijs ( 3-gangen menu voor 29 euro).
Tweemaal gegeten en verschillende heel lekkere zaken gegeten !
heel sympathieke bediening.

Datum van bezoek: augustus 2021
Anaïs L, Propriétaire van Restaurant 4 Saisons, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 augustus 2021

Bonjour à vous,

Merci beaucoup pour votre commentaire

Bonne soirée à vous et à bientôt

Anaïs et Maxence

9 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Niet de knapste (buitenkant) maar wel met uitzicht op indrukwekkende kliffen.
De menukaart is niet echt groot maar wat ze bieden smaakt prima. Goede prijs/kwaliteits verhouding.

Datum van bezoek: augustus 2019
28 mei 2019 beoordeeld

Het restaurant ziet er niet echt uitnodigend uit maar het eten is uitstekend en de bediening super. Redelijke prijs voor het menu.

Datum van bezoek: mei 2019
23 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Na wat rond rijden in Treport kwamen we bij dit restaurant. We hebben heerlijk gegeten en een zeer vriendelijke dame heeft ons bediend. Zeker een aanrader!

Datum van bezoek: oktober 2018
vikd2017, Gérant van Restaurant 4 Saisons, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 november 2018

Dear Harma H,
Thanks you for your comment.
Yours sincerely,
V

9 augustus 2018 beoordeeld

Het is een mooi, rustig restaurant dat heel goed gelegen is, niet ver van het centrum. Er is parking genoeg in de buurt.
We hebben er heel lekker gegeten, alles was vers. Het personeel was ook heel vriendelijk. Prijs kwaliteit is dit een heel goed restaurant.
We waren zodanig tevreden dat we de dag erop er opnieuw zijn gaan eten.

Datum van bezoek: juli 2018
Vik D, Gérant van Restaurant 4 Saisons, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 augustus 2018

Duur Tinnies2013,
Bedankt voor het kiezen van ons restaurant voor uw twee opeenvolgende diners
het genoegen om je weer te zien tijdens een toekomstige reis naar Frankrijk

Tout est résumé par
"Een echte aanrader!" = fortement recommandé!

Reizigers die Restaurant 4 Saisons bekeken, bekeken ook

Le Treport, Seine-Maritime

In Restaurant 4 Saisons geweest? Deel je ervaringen!