TripAdvisor
Zoeken
Vandaag geopend: 08:00 - 18:00
Hoogtepunten uit beoordelingen
Tuindagen Edingen

We zijn dit WE voor het 3de jaar op rij naar de tuindagen van Edingen geweest. Een echte aanrader ... meer lezen

Beoordeeld op 14 april 2019
nonkel_erik
Geraardsbergen, België
zeer mooi park met leuke wandelwegen

een mooi verzorgd park met een prachtig kasteel, een rozentuin, mooie beelden, een donjon tower ... meer lezen

Beoordeeld op 5 oktober 2018
Bob C
Antwerpen, België
Lees alle 108 beoordelingen

Beoordeeld op 24 april 2016

Dit mooie park is ideaal om te bezoeken op een zonnige dag. De inkom is gratis en er is veel parkeergelegenheid. Het park is groot en heeft o.a een chateau, verschillende vijvers, standbeelden... en de wegen zijn goed te bewandelen. Aan de rozentuin was er jammer genoeg niets te zien. Als je in de omgeving bent zeker eens bezoeken.

Datum van activiteit: april 2016
Beoordeeld op 24 maart 2016

Prachtig park om in te wandelen , 182 ha .
Met vijvers en terug aangelegde tuinen .
Er zijn regelmatig evenementen welke doorgaan in dit park .
Er is tevens een golfbaan aanleunend aan het park.
De toegang is gratis geworden , was vroeger betalend.
Zeker de moeite om eens in te gaan wandelen.

Datum van activiteit: maart 2016
Beoordeeld op 17 mei 2015

Het park is een staaltje van 17° (of 18°) eeuwse hydrologie : het bevat vijvers, en ook een "grand canal". Het geheel is harmonieus aangelegd en is een plezier voor fotografen, wandelaars en gezinnen.

Datum van activiteit: mei 2015
Beoordeeld op 28 april 2015

We zijn hier naartoe gegaan omdat we wat uurtjes moesten opvullen voordat we naar ons hotel konden. Het park is groot en de wegen zijn goed te bewandelen. Het valt wel op dat de gebouwen en standbeeld verwaarloosd worden. daarnaast waren er weinig bloemen en werkten de fonteinen niet.
Het park was gratis dus mocht je passeren een aanrader om even langs te gaan. Er speciaal naartoe rijden zou ik niet doen.

Datum van activiteit: april 2015
Beoordeeld op 29 januari 2015

Het park is gesitueerd in Henegouwen, het heeft een oppervlakte van 182 ha. Het is tevens een belangrijk erfgoed van wallonie, het hele jaar door zijn er verschillende attracties. Je kan er het kasteel, de paardenstallen, de kapel bezoeken bij gelegenheid. De mooie tuinen, vijvers, bloemen en planten kan je zowizo steeds wandelend bewonderen. Verder kan je verschillende soorten in- & uitheemse bomen waarnemen. Een omweg waard!

Datum van activiteit: december 2014