“Wegblijven...”

Keukens: Italiaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
22 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Een zeer slechte lasagna (slechts voor de helft) opgegeten, daar ben ik heel de nacht ziek van geweest!

Datum van bezoek: september 2019

23 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Meeneem Lasagne was echt niet ok en de tomatensaus was super zuur van smaak. De hele avond brandend gevoel na het eten van de lasagne. Pizza van mijn vrouw was ook niet goed gebakken.

Prijs van de lasagne klopte ook niet met de prijs op de site....

Kort samengevat dit was vroeger een heel goede restaurant maar nu is er werk aan de winkel!!!

Datum van bezoek: februari 2020
27 september 2019 beoordeeld

Sobere inrichting. Bij goed weer terras open (wel naast drukke steenweg). Lekkere pizza's in houtoven. Correcte prijzen. Vlotte bediening. Wel erg druk en tafels tekort bij elkaar geplaatst.

Datum van bezoek: september 2019
14 juli 2019 beoordeeld

Ik heb nog nooit in mijn leven zo matig gegeten, spijtig want ik kwam hier vroeger graag !!
Die scampi’s lagen gewoon in een Archiducsaus, ik heb er 2 gegeten en bord weergegeven maar geen reactie van personeel, ook niet toen ik het gemeld had dat dat vroeger echt een aanrader was op de kaart.
Ik denk misschien nieuwe kok ??

Datum van bezoek: april 2019
2 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker en verfijnd. Zeer vriendelijke bediening. Correcte prijzen. Ruim aanbod aan pizza, pasta's en andere Italiaanse gerechten.

Datum van bezoek: maart 2019

Reizigers die Pagliacci bekeken, bekeken ook

Saint-Jans-Molenbeek, Brussel
Ternat, Vlaams-Brabant

In Pagliacci geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.