“De moeite waard zeker drie ster”
Beoordeling van Pagliacci

Pagliacci
Geclassificeerd als nr. 1 van 26 Restaurants in Ternat
Keukens: Italiaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
2 oktober 2018 beoordeeld

Mooi restaurant met een super interieur en veel plaats, het personnel is heel vriendelijk.
Ik heb daar heel goed gegeten voor weinig geld echt democratisch, je moet niet lang wachten voor je menu en je kreeg nog een gratis poeskaffe bij je rekening.
Het enige nadeel: als het restaurant vol is zijn er veel lawaai.

10 september 2018 beoordeeld

Eten is heel lekker. Bediening gaat heel vlot. Best even op voorhand bellen want is er vrij druk. Enigste minpuntje : kan wat lawaai zijn als er veel volk is...

7 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Supervriendelijke ontvangst,keuze uit verschillende kamers. Na avondje bij vrienden en sluitingstijd mochten we nog een biertje drinken als enige klanten.Super ontbijt met lekkere koffie.

7 augustus 2018 beoordeeld

De sfeer rondom ons zorgt ervoor dat men zich niet verveelt en enkel hoeft naar zijn bord te kijken. De jarigen worden er in licht en muziek gezet :o) Men eet er heel lekker, zowel pizza als pasta of andere schotels; Erg sympathiek personeel, bravo a tutti !

3 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Last minute beslist om naar de Pagliacci te gaan eten, een half uurtje voor aankomst gebeld om te reserveren. We kregen een leuke tafel op het terras. Mijn pizza was perfect gebakken en heel lekker!

Reizigers die Pagliacci bekeken, bekeken ook

Ternat, Vlaams-Brabant

In Pagliacci geweest? Deel je ervaringen!