“BESTE SUSHI!”
Beoordeling van So Sushi

So Sushi
Geclassificeerd als nr. 11 van 21 Restaurants in Ternat
6 juli 2022 beoordeeld

Heel lekkere sushi! Je proeft gewoon dat de sushi super vers is! Echt TOP TOP TOP!!!!
Heel vriendelijke bediening ook!

Datum van bezoek: juli 2022

29 juni 2022 beoordeeld

Meer dan 50minuten moeten wachten op onze bestelling en onvriendelijke klantenservice tijdens het wachten.

Datum van bezoek: juni 2022
25 maart 2022 beoordeeld

Vroeger altijd tevreden van geweest. Sushi is nog steeds lekker, maar laatste keren telkens wachttijd van minstens +40 minuten bij online bestelling. Na zo lang te wachten vergeten ze dan nog de warme bestelling waardoor je nog eens mag terugkeren. Doe er iets aan!!!
Personeel zelf is vriendelijk maar wanneer ze zeggen “Het is binnen 15min klaar”, reken er maar op dat dit nog een uurtje duurt.

24 maart 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekkere sushi, bediening supervriendelijk.
Qua afhalingen was het wel druk dus even moeten wachten, maar bovenstaande punten maken dat allemaal goed ;)
Wij hebben ter plekke gegeten, we waren de enigen maar ik zie wel potentieel.
We gaan zeker nog bestellen!

23 maart 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel lekkere sushi, maar als je een bestelling plaatst mag je bijna een uur wachten.. Dit was enkele maanden ook al een probleem, ze zijn precies niet van plan om dit op te lossen. Jammer, want de sushi is echt enorm lekker.

Reizigers die So Sushi bekeken, bekeken ook

Ternat, Vlaams-Brabant
Ternat, Vlaams-Brabant

In So Sushi geweest? Deel je ervaringen!