“Gezellige italiaan in een mooi dorp”
Beoordeling van La Bottega

La Bottega
Geclassificeerd als nr. 8 van 26 Restaurants in Ternat
2 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooie locatie met voldoende parkeergelegenheid. Suggesties zijn aanrader. Wij gingen net voor hun jaarlijks verlof en helaas waren heel wat suggesties niet meer beschikbaar. Prima chef, kent zijn vak! Vlotte en vriendelijke bediening. Pluspunt sabayon wordt aan tafel vers bereid en is by the way overhéérlijk. Voorgerecht aanrader ravioli met truffel. Als hoofdgerecht spaghetti met mosselen en vongole. Daar mochten er gerust wat meer van in! Ruime keuze wijn, ook hier wegens verlof bijna niets meer voorradig, jammer. Prijs-kwaliteit goed adres, zeker een bezoekje waard!

26 juni 2018 beoordeeld

ik was hier zeker al > dan 10 keer, elke keer was het zeerzeer lekker. vriendelijke bediening, lekkere wijn, lekkere gerechtjes. regelmatig vernieuwing van de kaart. ik ben hier gewoon vaste klant!!!! De laatste keer was er één minpuntje (maar ik weet dat het een speciale drukke avond was, dus is het een beetje muggenziften, het was, doordat het een open keuken is, zeer lawaaierig, maar soit

4 juni 2018 beoordeeld

De bediening was vriendelijk maar gestreseerd. We hebben één uur moeten wachten op ons eten. Het eten was kwalitatief zeker ok maar niets spreciaal. De huiswijn was verrasssend lekker.
Zeker de moeite waard om eens te gaan eten maar mischien niet op een zaterdagavond wanneer het druk is.

2 mei 2018 beoordeeld

lekker, verrassend, verse producten, zeker de schaaldieren ....perfect !
ook de zwarte pasta, steeds de suggesties nemen !

18 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier lekker gegeten. De chef maakte speciaal voor ons 2 varianten op gerechtjes op de kaart omdat we maar niet konden kiezen tussen al dat lekker. Super service! Heel vriendelijke bediening ook!

Reizigers die La Bottega bekeken, bekeken ook

Ternat, Vlaams-Brabant

In La Bottega geweest? Deel je ervaringen!