“Chaos”
Beoordeling van La Bottega

La Bottega
Geclassificeerd als nr. 8 van 27 Restaurants in Ternat
4 juni 2018 beoordeeld

De bediening was vriendelijk maar gestreseerd. We hebben één uur moeten wachten op ons eten. Het eten was kwalitatief zeker ok maar niets spreciaal. De huiswijn was verrasssend lekker.
Zeker de moeite waard om eens te gaan eten maar mischien niet op een zaterdagavond wanneer het druk is.

Datum van bezoek: juni 2018

2 mei 2018 beoordeeld

lekker, verrassend, verse producten, zeker de schaaldieren ....perfect !
ook de zwarte pasta, steeds de suggesties nemen !

Datum van bezoek: april 2018
18 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier lekker gegeten. De chef maakte speciaal voor ons 2 varianten op gerechtjes op de kaart omdat we maar niet konden kiezen tussen al dat lekker. Super service! Heel vriendelijke bediening ook!

Datum van bezoek: maart 2018
4 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Proficiat aan de kok. Hij weet weg met zijn smaakmakers. Heerlijk gegeten. Pure smaken. Zeker genoeg voor wat mezelf betreft. Minpuntjes : geen olijfje op tafel. Wat ik wel verwacht bij een Italiaan. Liever een olijfje dan een broodje. En voor mezelf groot minpuntje was dat er geen adreskaartje aanwezig was. Ik zelf probeer zoveel mogelijk restaurants te doen zodat ik kan vergelijken en rescenseren. Personeel was vriendelijk en top! Interieur was gewoontjes maar wel aangenaam. Prijs/kwaliteit zeker top. Ps pas jullie website aan want uiteindelijk kwam ik voor de tonijn maar geen enkel gerecht vanop de website stond op de kaart.

Datum van bezoek: februari 2018
22 januari 2018 beoordeeld

Lekker geluncht bij La Bottega. Voorgerecht, hoofdschotel en koffie aan 15€. Was zeer lekker ! De pasta was zeer lekker. De bediening is zeer goed , men maakt geen verschil dat we voor de middagmenu kozen.

Datum van bezoek: december 2017

Reizigers die La Bottega bekeken, bekeken ook

Ternat, Vlaams-Brabant

In La Bottega geweest? Deel je ervaringen!