“Super lekker!”
Beoordeling van La Bottega

La Bottega
Geclassificeerd als nr. 8 van 27 Restaurants in Ternat
4 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Proficiat aan de kok. Hij weet weg met zijn smaakmakers. Heerlijk gegeten. Pure smaken. Zeker genoeg voor wat mezelf betreft. Minpuntjes : geen olijfje op tafel. Wat ik wel verwacht bij een Italiaan. Liever een olijfje dan een broodje. En voor mezelf groot minpuntje was dat er geen adreskaartje aanwezig was. Ik zelf probeer zoveel mogelijk restaurants te doen zodat ik kan vergelijken en rescenseren. Personeel was vriendelijk en top! Interieur was gewoontjes maar wel aangenaam. Prijs/kwaliteit zeker top. Ps pas jullie website aan want uiteindelijk kwam ik voor de tonijn maar geen enkel gerecht vanop de website stond op de kaart.

Datum van bezoek: februari 2018

22 januari 2018 beoordeeld

Lekker geluncht bij La Bottega. Voorgerecht, hoofdschotel en koffie aan 15€. Was zeer lekker ! De pasta was zeer lekker. De bediening is zeer goed , men maakt geen verschil dat we voor de middagmenu kozen.

Datum van bezoek: december 2017
23 september 2017 beoordeeld

Je wordt heel goed onthaald, gezellige sfeer. Het eten is heel lekker en prijs/kwaliteit zit het perfect. De gastheer en gastvrouw zijn fantastisch en doen er alles aan om de klant gelukkig te maken! Aanrader!

24 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Klein restaurant, met redelijke kaart, gedreven chef, maar nogal chaotische aanpak en lawaaierig. Vraag naar karaf water wordt niet op ingegaan, flessenwater veel te duur. Pizza van aanvaardbare kwaliteit maar ook prijzig.

11 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Kleine maar Cosy zaak,zeer lekkere keuken,soms mogen de porties wat groter zijn.
Parkeren in de buurt is geen probleem

Reizigers die La Bottega bekeken, bekeken ook

Ternat, Vlaams-Brabant

In La Bottega geweest? Deel je ervaringen!