“Dineren met zicht op een ondergaande zon”
Beoordeling van Strandbar Thuishaven

Strandbar Thuishaven
Geclassificeerd als nr. 10 van 15 Restaurants in Makkum
16 maart 2020 beoordeeld

Gezellig restaurant, ongedwongen. Eten prima, wel overmatig gebruik van sauzen bij voorgerecht met gamba's en hoofdgerecht met diamanthaas in teriyaki saus..

Datum van bezoek: maart 2020

16 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk uit eten geweest. Ongedwongen spontane bediening. Rendang met rijst en Angus biefstuk waren beide verrukkelijk!
Kerriesoepje vooraf ook zalig, maar wel pittig. Afsluitend bolletjes ijs en wentelteefje van suikerbrood.
Al met al 3 gangen voor ca €30 pp is goed besteed met drankjes erbij.
Via SocialDeal geboekt.
We komen zeker nog eens weer.

Datum van bezoek: februari 2020
4 december 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een leuke plek is dit! Aan het strand van Makkum een hele fijne en relaxte plek. Service was super, net als het eten (ik had de diamanthaas in teriyaki saus, aanrader!). Een bezoek waard!

Datum van bezoek: december 2019
27 december 2019 beoordeeld

Datum van bezoek: december 2019

Reizigers die Strandbar Thuishaven bekeken, bekeken ook

In Strandbar Thuishaven geweest? Deel je ervaringen!