“Zalig ”
Beoordeling van Resturant O Sargo

Resturant O Sargo
Geclassificeerd als nr. 6 van 63 Restaurants in Aljezur
1 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten hier (tonijn brochette en inktvis, wat zo banaal klinkt maar dat was het helemaal niet!!!). Lekkere Sangria. Tel daar nog de ligging bij aan een prachtig strand en je hebt een winner

Datum van bezoek: augustus 2020

26 juni 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Verfijnd. Mooie prijs. Super vers. Fijn personeel dat de juiste suggesties aanhaalt. Man man man. In België zou deze zaal boomen met wachtlijsten van maanden!

Datum van bezoek: juni 2020
13 september 2019 beoordeeld

Ontzettend lekker gegeten, twee keer naartoe geweest. Topgerechten die dan bovendien ook niet eens duur zijn. Vriendelijke bediening. Kan werkelijk niets negatiefs bedenken. Iedereen in de buurt weet dit, dus reserveren is noodzakelijk.

Datum van bezoek: september 2019
17 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker gegeten in een restaurant met super uitzicht over de zee.
één van de weinige restaurants in deze streek die bewust bezig zijn met dressering van de borden.
Verfijnde smaken met Aziatisch tintje.

Datum van bezoek: augustus 2019
12 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We werden zeer vriendelijk ontvangen en hadden geluk dat er een plaatsje op het terras vrij was. We hebben 5 verschillende gerechten besteld en deze waren allemaal even smaakvol bereid. Ook de presentatie is zeer eigentijds. Wij gaan er zeker nog een keertje terug!

Datum van bezoek: juli 2019

Reizigers die Resturant O Sargo bekeken, bekeken ook

Aljezur, Faro District

In Resturant O Sargo geweest? Deel je ervaringen!