Ton v

Een prettige verrassing!

Beoordeling van Landhaus Danielshof
4,0 van 5 bollen27 aug 2023 beoordeeld
Prima hotel in historisch gebouw. Ruime slaapkamer, praktische en mooie badkamer, mooie en idyllische binnenplaats/terras en gratis parkeren in nabijheid van het hotel.
Goed maar sober ontbijt, enigszins tegenvallend buffet Niettemin een ruime 9 voor voor prijs-kwaliteit.
Datum van verblijf: augustus 2023
Reistype: Bezocht met vrienden
Is er een probleem met deze beoordeling?
0.0 km van Landhaus Danielshof
Außenansicht
18.7 km van Landhaus Danielshof
Meer hotels in Kaster bekijken
Beoordeeld op 15 augustus 2022 via mobiele applicatie

Heerlijk hotel in de vesting van Bedburg. Het hotel is super sfeervol door de gezellige binnentuin en de mooie oude gebouwen. De kamer was juist heerlijk modern met goed sanitair. Het ontbijt was goed en het personeel onwijs vriendelijk. Gewoon een goed hotel op een schattige plek

Datum van verblijf: augustus 2022
Beoordeeld op 12 augustus 2022 via mobiele applicatie

Fantastisch gelegen en mooi complex. Eten eenvoudig maar (op de eerste avond na) goed. Geen welkomstdrankje aangeboden gekregen terwijl dat wel was aangegeven. Personeel voor een deel zeer onervaren waardoor de service rommelig overkwam.

Kamertip: Parkeergelegenheid is er voldoende met een openbaar parkeerterrein achter het hotel. Er si daar ook een laadpaal aanwezig
Datum van verblijf: augustus 2022
Beoordeeld op 20 mei 2022 via mobiele applicatie

Kamer prima, lokatie pitoresk, alles is schoon, hotel oogt uitnodigend, mooie tuin, gezellige eetzaal en binnenplaats.
Mogelijk heeft COVID huisgehouden want de 4 sterren haalt men zeker niet meer.
1e avond etenn ronduit slecht.
Manager heeft hier op ingegerepen en 2e en 3e avond was het prima, niet outstanding maar lekker en dus prima.
Personeel is obervaren, wetwn niets van wijn en of whisky en was duidelijk nerveus toen er een groepje mensen kwam.
Iedereen is even aardig en bereid.
Dus leuk hotel verwacht echter geen wonderen.

Kamertip: Een weekendje is echt wel leuk, ook omdat er in de niet al te verre omteek leuke duitse plaatsen zijn om aan te doen. Mijn advies op dw huidige ervaring is logies boeken.
Datum van verblijf: mei 2022
Beoordeeld op 5 mei 2022

Prima kamer, leuk en sfeervol binnenplaats. Lekker en uitgebreid ontbijt. Weinig te doen in het dorp maar prachtige omgeving om te wandelen. Keulen ligt niet te ver er vandaan en is erg leuk om te bezoeken.

Datum van verblijf: april 2022
Beoordeeld op 7 september 2020 via mobiele applicatie

Als fervente liefhebbers van Duitsland, zijn wij altijd op zoek naar pareltjes die niet te ver weg over de grens liggen. Weekendjes of midweekjes zijn altijd favoriet. Op zoek naar weer een nieuw stekje kwamen wij onlangs terecht in het kleine, oude plaatsje Alt-Kaster. Dit verstilde dorpje ligt midden in het bruinkoolgebied, hoort nu bij Bedburg en ligt op een steenworp afstand van de 61.
Wij hadden halfpension, sliepen voortreffelijk in onze brandschone kamer en we hebben genoten van de welhaast culinaire 3 gangen maaltijden. Ein Hoch auf die Küche!!! Het personeel was uiterst vriendelijk en voorkomend. Dank daarvoor. Tussendoor, en dat is voor ons het leukste van dergelijke onverwachte ervaringen, ook nog even tijd gehad om geografische herinneringen van vroeger uit te wisselen met de eigenaren. Wij komen hier graag weer terug!

Datum van verblijf: augustus 2020